28/1/15

Set dies


D'aquí set dies el blog fa set anys. Aquesta és l'entrada 796 i fa dies que havia pensat que seria genial escriure el post 800 el dia del 7è aniversari. Buf, això vol dir que en set dies hauria d'escriure tres posts més.

Impossible?

Temps enrere, no. Ara,.....

Per què estic menys a la blogosfera i/o escric menys? Havia tingut etapes de tot, de poca inspiració, de tenir masses pensaments, o poca motivació. Això, fa temps va acabar. Fa més d'un any que em dic que tinc ganes d'estar al blog, d'escriure, de reformar el blog, de compartir la vida, de saber de la vida dels blogaires, de compartir.

El cert, però, és que he anat incorporant moltes coses a la meva vida. I és clar, quan afegeixes, n'has de treure. La vida només té 24 hores al dia. I ja no tinc 20 anys (però en molts moments encara no ho assumeixo). 

La feina cada cop demana i exigeix més, vaig més cansada i faig hores de més. Els amics continuen sent el meu motor, però viure a l'altra banda de la ciutat, no és fàcil de gestionar, i sovint em desgasta emocionalment. La família darrerament ha ocupat molts moments que no acostumaven a tenir. Els pares es fan grans i és una qüestió no massa fàcil de digerir. A més, diferents qüestions familiars m'han alterat moltíssim, i en segons quins casos, encara no sé gestionar i em fan aïllar-me. I l'entitat on estic, doncs no acaba d'arrencar, i això em desmotiva i em demana estar al canó quan ja no tinc edat i no vull que sigui la meva prioritat (fet que em fa sentir molt malament, per altra banda). I... ah,.... tinc una casa i un gat que he de cuidar!

A tot això, li sumo un club de lectura que m'aporta moltíssim, sortides teatreres, noves amistats, responsabilitats dins de l'entitat, noves aficions com el ganxet, una aposta que em demana fer exercici tres cops per setmana o un noi que viu a 40km però que sembla que visqui a 400 i que veig en compte-gotes.

I no en trec masses. Sols una responsabilitat i un avís que aniria a poques reunions (i que visc malament cada cop que decideixo que tampoc hi vaig).

I què passa? Doncs que el blog se'n resenteix. Ja no hi sóc tant com voldria. Però molts dies quan abans al vespre tenia l'ordinador a la falda i us llegia, ara estic esgotada. I ni obro l'ordinador.

No sé si així podré seguir massa temps. No pel blog, eh, però si pel ritme vital que porto. Em veig malhumorada, capficada, lletja. Ha de venir un canvi.

Sols espero que el setè any de blog ho porti i us ho expliqui. Perquè el món dels blogs em continua semblant genial, i he tingut la sort de conéixer gent fantàstica. No podria dir noms, però molts sou molt especials.

Així doncs..... m'ajudeu a pensar tres posts fàcils, senzills i ràpids d'escriure perquè el dia 4 de febrer pugui celebrar el setè aniversari del blog amb el post 800?

ps. Aquest post és arrel d'un comentari d'en XeXu a la celebració del Roda al món i torna al blog. 
Ep. m'encantaria que em féssiu propostes de posts!

10 comentaris:

Carme Rosanas ha dit...

Doncs per exemple un de molt curtet pensant quines coses hauries o podries treure de la teva vida o reduir una mica per guanyar temps i no anar tant cansada... i quan podria ser això.

Va sí, setè aniversari i 800 posts, tot junt!!!

Una citació que t'agradi del llibre que estàs llegint...

Sergi ha dit...

A veure, per què despistes tant. Un post de vuit mil paraules demanant temes, ens expliques vida i miracles, i passes dissimuladament per sobre 'd'un noi que viu a 40 km però que sembla que visqui a 400...'. Prou demagògia, rits! Demano la teva compareixença al parlament. Parla'ns del coi de noi d'una refotuda vegada, hombre ya!! Mans netes! Transparència! Parla clar d'un cop.

Apa, ja tens feina, un dels posts ja està decidit, només n'has de pensar dos més. No li negaràs això a qui t'ha inspirat el post, no?

Garbí24 ha dit...

Crec que portaré la contrària a en Xexu per retallar més al pobre noi. Tres apunts seguits del noi de 40kms ara t'has convertit en la revista Hola dels blogs........volem l'exclusiva i els 800 apunts que si fossin kms entre anar i tornar enpaitaves el noi només deu vegades.... :-)

Gemma Sara ha dit...

A veure...
- jo fa temps feia patchworks de llibres: agafava 3 llibres a l'atzar i n'escrivia un paràgraf i el que surti es comenta, si es pot.
- 3 recomanacions de llibres (del club de lectura, p. ex)
- Escriure una carta oberta al David Fernàndez i/o a l'Arcadi Oliveres demanant-los de presidir la Catalunya independent (o els dos alhora) :))
- Fer una carta al futur: escriure un post per d'aquí 3 o 5 anys. Com et veus?
- Que el Puck faci un post d'aquells que sap fer.
- Que el teu noi faci un post...(!)
Doncs ja està, no se m'acut res més, el que facis estarà xulo, i el 4F ho celebrem (aniràs a la mani abans o després?) Petons, dinner time!!

pati di fusa ha dit...

Que no fas els bocins ja? Eren en dimecres, oi? Perquè crec que encara hi arribes.
Bé, no ho sé, que he estat força temps desapareguda i potser pixo fora de test.
Per aquí dalt t'han donat molt bones idees! ;)

Elfreelang ha dit...

et comprenc , jo abans quan arribava a casa el primer que feia era obrir el pc ara cansada ni l'obro i escric i navego els caps de setmana, tot té el seu temps i el seu moment ....idees pels tres posts : ( fàcils i ràpides amb toc d'humor ) falten tres dies pel setè aniversari del vuitena, falten dos dies per l'aniversari del bloc, ja quasi estem a punt de celebrar el setè aniversari del meu bloc .....els deixes programats i llestos ! per cert enhorabona !!! abraçades!

Gemma Sara ha dit...

Ei, celebrar-lo amb el post 797 també mola, eh? ;))

rits ha dit...

Moltes gràcies pels vostres ànims i suggeriments!!! Intentar-e complir-ho.... xò mmmmmm.... aviam si ho aconsegueixo!

CARME, si, aquest post sé que l'he de fer, xò m'he de seure, pensar i ser molt honesta i coherent amb mi. I ara mateix, em costa una mica.
El llibre, cert, demà!

XeXu, ets una mica marujilla!!!!!! ja en parlo!!!!! a més, mira qui parla, que darrerament no en parles!!! I millor no fer-ho. Tot està massa poc definit. No te'l nego, xò no crec que sigui com vols, a més, com diu en Joan, si que en parlo!

JOAN GASULL, gràcies!!!! jo tb penso que en parlo, i massa!

GEMMA SARA, interessant la teva teoria dels tres llibres! I tb la del Puck, fa temps que tinc un post pensat i a més, satisfarà la curiositat del XeXu i tot!
Gràcies! de fet, mola celebrar-ho sigui quan sigui i com sigui.

PATI DI FUSA, bentornada!!!! quin goig llegirt-te!!!!! si que en faig, però un cop al mes. I aquest any no sé si en faré.... suposo que si.

ELFREELANG, també molt interessant la teva proposta!!!! me l'apunto!!! xò potser el post que he fet l'hauria d'haver inclòs en el compte enrere! ups!!!!

Un petonet per a tots i totes!!!

Sergi ha dit...

No és cert, no en parles!! No t'escaquegis posant-nos musiqueta, que s'acaben els dies!

Assumpta ha dit...

O sigui que ara m'adono que quan jo vaig més despistada per la catos tu decideixes fer un post cada dia :-)))