18/5/14

RC. Qwerty



- Eeeeerrrrre, iiiiiiii, teeeeeeeeeeee, A- apretava ben fort les tecles la nena de gairebé cinc anys, enfilada   i de puntetes a la cadira de braços del despatx per arribar al faristol que guardava la màquina d'escriure.

- Ja tornes a estar aquí, rateta? Ja saps que no hi pots entrar, que hi tinc molts papers escampats - va dir l'home gran de les ulleres i el cigar Celta a la mà.- Escribies el teu nom? Va, seu a la falda que algun dia cauràs de la cadira. I si vols escriure, com a mínim, posem-hi paper. Entre tots dos, apretem les tecles, que van força dures i escriurem el cognom de la família: b alta,..

- Avi Pepitu, la iaia Teresina ens portarà crussants de xocolata?

I l'avi, va somriure i fer un petó al front de la seva néta, mentre aquesta baixava de la falda per anar corrents a la porta que s'obria amb el berenar.

ps. Nova aportació per al RC.
Aquest cop, un record ben personal, del meu avi, que va morir quan tenia cinc anys. M'encantava entrar al despatx de l'avi, o amagar-me sota de la taula de despatx.

13 comentaris:

McAbeu ha dit...

Un record molt maco aquest que t'ha portat aquesta vella màquina d'escriure. Gràcies per compartir-lo amb nosaltres. :-)

Elfreelang ha dit...

acabo d'acabar el meu relat, ara veig el teu.....m'agrada....ben escrit i el record d'un record flotant darrere les tecles...molt maco rits! una abraçada i un somriure

Sílvia ha dit...

De petita ja tenies l'impuls d'escriure! És molt bonic el record i la reacció de l'avi Pepitu, plena de paciència i afecte. Bon diumenge, rits!

Relatus ha dit...

Que tendre, a l'avi li queia la bava...

Núria Martínez (Bruixeta) ha dit...

Ostres, acabo de pujar la meva i també va d'un avi :)

sa lluna ha dit...

Benvinguts els records tendres!!
M'ha agradat molt aquest moment, nina

Aferrradetes dolces ☺

Garbí24 ha dit...

La màquina fa recordar els crusants o són els crusants que fan recordar.

Sergi ha dit...

Ben maco aquest record, és bonic poder reviure aquests moments que difícilment oblidaràs.

Rafel ha dit...

Bons records escrits sense presses, tecla a tecla.

rits ha dit...

Moltes gràcies pels vostres comentaris. M'alegra molt que us hagi agradat. De seguida que vaig veure la imatge em va venir el record de l'avi. No ho vaig poder contenir.

Un petonet a tots i totes!!

Alyebard ha dit...

Quin gran i bon record del teu avi. M'ha agradat molt.

montse ha dit...

Avui al teu avi, se li ha encès una llum de felicitat.

Assumpta ha dit...

Uauuu... Molt, molt maco :-))