2/5/14

Bocins d'abril



★ Un troç de tul, cartolina de colors, floretes seques o acabades de collir. Un retolador bonic, cola d'enganxar, tisores. Gasa de color vi, esmalt transparent, gespa verda i un blanc especial.
★ Escoltar en directe Los colores de una sombra i a sobre, de regal, amb Ramon Rodríguez. Genial. Sobretot, perquè crec que és la meva cançó preferida ara mateix.
★ No parar de ballar.
★ L'altra. El llibre i el club. Una delícia per les emocions.
★ Fer una coca esponjosa i saborosa.
★ El solet.
★ Tocar la sorra de la platja amb els dits dels peus.
★ Històries de la Xina mil·lenària. Espases, màgia, dolor, amor, honor. L'orfe del Clan dels Zhao.
★ Fer amigurumis.
★ El riure i no parar de moure's de la Júlia.
★ Una rosa 2.0
★ El toc de gràcia a un mes estrany: converteix-te en la dona que vols ser.

ps. I quins son els vostres bocins?

Ho sé, tard, tard! què hi farem!!!
Les imatges no es corresponen gaire amb els bocins. Potser es completen. Son imatges del mòbil, les que faig i penjo a instagram, on sóc darrerament més (més ràpid i ho tinc a l'abast en qualsevol moment.)

9 comentaris:

Sergi ha dit...

Instagram és una bona manera de recollir bocins, els de veritat i els complementaris. Ja ho diu el seu propi nom. Força enigmàtics els d'aquest més, o almenys jo no els entenc massa.

Relatus ha dit...

"L'altra" jo també el tinc a la tauleta... uns bocins optimistes de primavera!

Garbí24 ha dit...

Et queden bocins de coca? Perque podriem muntar una festeta que serviria per bocins de Maig, no?

Sílvia ha dit...

Comparteixo El Clan dels Zhao! No em va agradar gaire tot i que la interpretació és boníssima i en Manrique em té el cor robat faci el que faci. L'altra també l'he llegit però va ser el mes abans. Em va agradar molt, tot menys el final. Ah, i també he anat a la platja i m'he renovat amb el solet. Bons bocins per aquest mes que comença!!

Carme Rosanas ha dit...

Jo he acabat L'altra, avui mateix... quanta intensitat en aquestes pàgines. A mi m'ha agradat molt.

Mireia ha dit...

Bonics bocins. Apa! Si són les mateixes lletres no m' hi havia fixat mai.
L'altra està a la llista de pendents. La platjeta sempre anima!

Anònim ha dit...

a l'abril em guanyes, millors els teus bocins, però al maig hi haurà revenja xD

sa lluna ha dit...

Bocinets ben macos, una mica encriptats però l'energia que desprenen m'arriba.

Apa que ja ha arribat el solet, amunt!!
Aferradetes ☺✿☺

rits ha dit...

XEXU, sovint penso que les xarxes socials que ara estan de moda son aquelles immediates, que no et fan seure i pensar, i instagram això ho té. Xò alhora fa gràcia perquè molt sovint deixem anar parrafades fins i tot en xarxes d'aquestes.
Enigmàtics? Potser coses no del tot definides encara, o que per explicar-les caldria posts sencers, però no era pas la intenció. Ha estat un mes força normal, amb molta activitat això si.

LORETO GIRALT TURÓN, doncs ja explicaràs, hi ha un bon grapat de blogaires que n'hem quedat molt contentes!!!

JOAN GASULL, ni una engruna!! xò te'n puc fer una altra!

SÍLVIA, comparteixo al 100% la teva opinió dela Zhao, sumant-li la interpretació del Pablo Derqui, com va canviant al llarg de l'obra!
El final de L'altra genera molta divisió d'opinions, a mi sí que em va agradar. Un final agre, que no et deixa completa, doncs no acaba.
Aviam si tenim un maig tan bo com l'abril!!

CARME, moltíssima!!!! a mi tb! més que Primavera, estiu, etc.

MIREIA, ostres, un anagrama es diu, oi?
Ja diràs si t'agrada, aquí i a tot arreu sembla que si, encara que el final té moltes opinions diferents!!

PONS007, doncs haurem de competir ben ferotgement!!! no penso deixar pas que em guanyis :)

SA LLUNA, no era la meva intenció que fossin encriptats, potser és que son coses no massa definides del tot, i tampoc sé com explicar-les.
A deixar-nos acaronar pel solet!!!

Un petonet per a tots i totes!!!!