4/7/12

Bocins de dimecres

El Puck ja està bo del tot!!! Ja torna a destroçar el sofà.

Prendre una decisió mirant el meu benestar, el que jo vull i alhora saber que faig el correcte, el que penso que he de fer i segons la meva manera de ser, sense deixar-me portar per d’altres (tot i així, quantes voltes li he donat!).

Una conversa. I sí, saber que era possible i que tot torna a ser com abans.

Veure pelis que s’havien quedat arxivades sense trobar el moment.

El vestit nou de floretes i una polsera estival.

Les reunions de feina on vas amb por i surts ben contenta per la feina feta.

★ Riure’m dels desastres domèstics: en una setmana m’he quedat sense tele, se m’ha trencat la taula de l’estudi, cremar una paella….

Comprar la guia per les vacances. Així sembla que quedi menys.

Blur, disc nou? Les noves cançons em tenen confosa. Puritana em transporta a la meva joventut, em posaria a ballar i brincar i alhora em fa sentir gran. Ander the westway, simplement m’encanta.
L’orquídea, que ha florit de nou.

Girls & Boys by Blur on Grooveshark



ps. I els vostres bocins?

11 comentaris:

Sergi ha dit...

La millor notícia és que en Puck ja torna a estar bé.

Vaig llegir que Blur treien disc, però no n'he sentit res. Hauré d'estar atent, en el seu moment jo era més de Blur que d'Oasis!

Assumpta ha dit...

Què bé que en Puck ja estigui bé!! :-))... Ehem... que destrossi el sofà és bo o dolent? :-DDD

Quina llàstima que s'espatlli la tele :-( ara bé, siguem positius: posats a espatllar-se alguna cosa, més val que sigui la tele que no pas la nevera o la rentadora!! :-DD

Jo aquest dimecres no tinc massa coses per explicar, no faig res...
A veure... em podria alegrar de la baixada de temperatures de diumenge ;-) però com ja estan tornant a pujar...

Garbí24 ha dit...

el bon estat de salut del puk fa que tot el demés rutlli amb celeritat.
Bons bocins i bon dijous

Ariadna ha dit...

Els teus bocins sempre m'han semblat una dosi de dolçor a mitjans de setmana.
Ptns.

Assumpta ha dit...

Què maques aquestes paraules de l'ARIADNA... "una dosi de dolçor a mitjans de setmana", m'ha agradat ;-)

Carme Rosanas ha dit...

* Jo en comptes de guia per acostar les vacances he comprat uns quants llibres, també per les vacances.

* Esmorzar de final de curs amb companyes de feina

* Molta estona sola a la feina, sense feina :( però gaudint del silenci i la soledat :) pensant, relaxant-me i recuperant forces.

Elfreelang ha dit...

bons bocins excepte els utensilis espatllats però bé el Puck ja està sa i això és molt bona noticia!

MBosch ha dit...

Desprenen bon rotllo els teus bocins. Dels meus no en dic res perquè necessitaria molts paràgrafs i escriure en aquest teclat minúscul no és massa còmode.

Gemma Sara ha dit...

Esperem que al Puck recuperat li agradi Blur (a mi també m'agraden) i us oblideu de la tele, la taula i la paella (bocins enganxats amb superglue).

I m'alegro molt d'aquesta bona decisió que has pres!

Jordicine ha dit...

M'encanten les orquídees... i els teus bocins de dimecres. Un petó!

rits ha dit...

Doncs si, XEXU que el Puck estigui bé és el millor de tot. Jo tb era més de Blur, de fet tinc alguna anècdota digne de post i tot. Si et mires els videos que han penjat al youtube, he arribat a la conclusió que potser és d’aquells grups on hi hagut trucadeta com explicava a la darrera aportació que vaig fer dels Relats Conjunts! Carai, com han envellit (i això tb em porta a una mica de crisi personal, ens hem fet així de grans?. Xò m’estranya, xq al Damon li anava força bé amb Gorillaz,...

ASSUMPTA, doncs si, està molt bé. I si, destrossa el sofà, i no és gens bo, xò és un malcriat! Xò en canvi la resta de coses no destrossa pas.
Ja la tinc espatllada. La broma m’ha costat 100 euros!!!!! Xò al final vaig pagar la reparació enlloc d’una nova. No sé si he fet bé, xò bé, no estic per grans despeses. Toquem fusta i que sigui la darrera despesa imprevista en força temps!!
Va, segur que ara ja tens cosetes bones!!!
I tant que m’han agradat les paraules de l’ARIADNA!!!

JOAN GASULL, doncs si, xq els dies que ha estat moix he anat de bòlit!

Caram, ARIADNA, moltes gràcies! Aquesta és la intenció, trencar amb la dura setmana i anar fent, trobant les bones coses que ens passen.

CARME, m’agraden molt els teus bocins, segur que quan els hagis llegit, ens explicaràs els llibres al blog, oi?
A mi tb m’agrada molt estar estones sola a la feina. Moments de concentració i alhora més relaxació.
Aquesta setmana tindrem un bocinet compartit? Hehehehe

ELFREELANG, les destroces del Puck venen d’abans, sempre ho ha fet, que ho torni a fer és senyal que a està en plena forma! Això ho hagués pogut deixar de fer, oi?

MBOSCH, home, un tastet si que ens en podries fer!!!! Encara que sigui per fer-nos enveja de les bones vacances que estàs tenint!!!!
Bé, si ara no pots xq el teclat no t’ho permet, et dispenso. Esperem crònica a la tornada!!

GEMMA SARA, i tant que li agrada Blur, li faig ballar de tant en tant!!! Que ens marquem uns bailos que déu n’hi dó! ;)
Jo tb me n’alegro, és el que havia de fer, per molt que tampoc era el que volia del tot. Xò si, sé que he fet el que havia de fer.

JORDICINE, recordo el teu primer (o el primer que vaig conèixer jo) avatar, era una orquídia rosa, oi? Son delicades i precioses. Aviam si dura florida!!

Un petó per a tots i totes!