1/12/10

Bocins de dimecres


El fred, i l'escalfor d'una manteta i un cola-cao calent; descobrir cd’s antics i recuperar cançons oblidades; Netejar l’ipod i posar música diferent; l’inici de l’advent; Tenir pensada la postal de nadal (ara només em falta posar-m’hi); Saber que la presentació de “Jonàs, vés a Nínive” va ser un èxit; Demanar disculpes públicament quan cal; nous projectes per implicar-se; Dinar i establir lligams; L’escalf d’una sola paraula d'amics que ja no tinc dia a dia (i saber que el trobo a faltar); Un mojito amb l’spiderman; 5-0; Orgull i prejudici; Escoltar-me i entendre perquè em sento com em sento i m’enrabio tant amb mi mateixa; Deixar un llibre especial que viatgi fent gairebé la volta al món; Començar a fer la carta als reis (i que la majoria siguin capritxets que sé que no demanaré, s’han de demanar les coses que necessito, oi?); Que em convidin a anar al teatre i veure “l’hort dels cirerers”; Celebrar un aniversari de manera improvisada però veure la cara d’emoció de tots.



Ps. Aquests bocins els dedico a l’Assumpta.

M'he esforçat, eh! tant, que ha estat impossible trobar fotos per a tots els bocins.

14 comentaris:

Sergi ha dit...

Ai, ho sento, però és que jo prefereixo fer caipirinhes amb la Catwoman...

lisebe ha dit...

jaja Xexu a mí també m'agraden las caipirinhes amb bona companyia...

Preciós Rits els bocins de dimecres... m'encanta.

Petonets al Puck de la Nalita i la Misha i a tú!!!

Bona nit i fins demà preciosa

Assumpta ha dit...

Ara m'has deixat de "pasta de full" que deia mon pare!! ;-))

Ja m'agrada, ja, que em dediquin posts, sobre tot amb aquesta maneta final d'en Piqué hehehe

Tema carta als Reis: No, no, no s'han de demanar les coses que necessites, dona! Les coses que veritablement fan falta, un ja se les va comprant més o menys quan pot... Per Reis s'han de demanar capritxets!! ;-))

Les fotos que tries pels bocins sempre són maques! :-))

kweilan ha dit...

A jutjar pels bocinets, un dimecres fantàstic!

fanal blau ha dit...

Deu n'hi dó...els bocinets.
Bon...dijous!
Una abraçada, rits!

Garbí24 ha dit...

jo crec que ben be els podries repetir el dijous....i el divendres....i...sempre

Jordicine ha dit...

Bon dimecres, encara amb regust blaugrana, pel que veig. Un petó, RITS.

Elfreelang ha dit...

Bonc bocinets de dimecres..rits

El porquet ha dit...

Que gaudeixis de l'Hort dels Cirerers... tot i que a mi, em sap greu, no em va acabar de convèncer!

Ja me'n donaràs la teva opinió.

caterina ha dit...

Si per una cosa m'agraden els teus bocins és que amb ells mos ensenyes a veure que cada setmana hi ha (petits grans) motius pels que la vida val i molt la pena de ser viscuda tot i les dificultats que hi pugui haver.

M'identific amb el 5-0! :)

rits ha dit...

La setmana vinent no us escapareu! Me'n recordaré de preguntar-vos els vostres bocins!!! Moltes gràcies pels vostres comentaris. Aquesta setmana n'hi havia molts, perquè s'han anat acumulant dels darrers dies moltes coses.

XeXu, entenc lo de la catwoman, però les caipirinhes?????? son moooolt dolces!

LISEBE, el puck està encantat!!!!

ASSUMPTA, valens, ho diré als reis, a veure què en pensen!!

KWEILAN i FANAL BLAU, molts dies fa que no els agrupava, i en van sortint!

GARBI24, això intento, allargar-los al màxim

JORDICINE, i avui encara fan salivera els cinc golets!!!

Gràcies, ELFREELANG!!

Vaja, PORQUET, em sap greu. A mi si que em va agradar. La posada en escena, l'entrar i sortir de personatges i la història que no la coneixia. A tu què és el que et va decèbre?

CATERINA, doncs si, sovint m'oblido, però n'hi ha moltes de raons per mirar endavant!

Una abraçada a tots i totes!!!

El porquet ha dit...

Ostres Rits, doncs, no ho sé, en línies generals no em va acabar de convèncer. Potser és que esperava massa d'en Julio Manrique, ja que les obres precedents m'havien encantat. Potser vaig trobar que el fons de la història quedava massa amagat davant de l'anar i venir de personatges i es perdien massa en detalls superficials. La sensació que em va quedar a mi era que l'obra, podent donar més, es quedava en una comèdia de poca entitat.... però és la meva modesta opinió! Celebro que t'agradés!

rits ha dit...

No conec l’obra original, i potser per això tampoc vaig aprofundir tant, PORQUET. Tens raó que s’aprofundeix poc en els personatges, doncs n’hi ha tants. I cadascun d’ells és ben diferent, en molts casos és més les voltes que li dons després del què et van transmetre, i això sempre m’agrada. Que et donin prou informació com per després continuar analitzant els personatges.
Saps, m’imaginava un final diferent. En el fons, l’obra a nivell històric, entenc que es situa poc abans de la revolució russa. Si continués la història, quin final li donaries a les terres de l’hort fetes apartaments d’estiueig? No es queda millor la família que s’ho ven tot i marxa per tornar a començar? El que sembla una pèrdua és el millor, xq et dóna la possibilitat d’un nou demà.
D’en Manrique he vist La forma de les coses i American Buffalo i és ben cert que són molt millors. També el canvi és molt més fort, passar a fer un text clàssic per molt versionat pel David Mamet, és agoserat. No et va agradar el detall de les vidrieres? Són les d’American Buffalo!

El porquet ha dit...

Osti, quin ull! No vaig descobrir aquest detall! Què bo! Serà que estem en època de no llençar res!