6/1/10

El més content de casa


Aquest any els Reis han estat generosos, fins i tot amb el més petit de casa. El més content a hores d'ara. Des de que ha rebut el seu regal que no para. La rateta el torna boig: l'ha agafat, amanyagat, mossegat, xutat, l'ha portat per tots els seus racons, l'ha col·lat sota el sofà ja tres vegades. No la deixa ni un instant!

I és que aquest gat és com un nen petit, que té totes les gracietes del món dels de casa. El pare quan el ve a veure sempre li posa una llauneta -i així de gordinfló està-. Ma germana no em ve a veure a mi sinó a jugar amb ell i fins i tot ma mare ja no xiscla quan li acarícia les cames.

Mossega massa i de vegades fa mal, és de camp i un pèl salvatge. Mai es posa a la falda perquè li faci mimitos, és igual d'esquerp que la seva mastressa, però sempre està al costat i quan arribo a casa m'explica tot allò que ha fet durant el dia. Fa la croqueta, xuta ben fort les pilotes i no hi ha mosca que se li resisteixi. No li agrada massa la tele, però en canvi balla amb mi sense queixar-se qualsevol cançó dels Coldplay. Als vespres ho remena tot i després ve a dormir als meus peus, moment de pau de la casa i per intentar dormir.

Es fa estimar tant aquest bitxito..... És un més de la família.

ps. I això que ahir es va enfadar amb mi de valent! li vaig haver de tallar una rasta de pèl de darrera l'orella! com va ser de complicat!!!!

16 comentaris:

Clidice ha dit...

un regal de reis excel·lent :) que el seu instint és el que més cal esmolar-los als mixets :)

Striper ha dit...

Jo et dono la rao ja saps tinc la Lluna.

Cris (V/N) ha dit...

Rits, jajajajaa, m'ha encantat, els gats també són la meva debilitat, tot i que la meva "petita" li encanta barallar-se amb els taps de suro i els palets de les orelles :) petons!!!

Ferran Porta ha dit...

Com no ha d'estar feliç, amb una rateta per fer-lo sentir més gat que mai! :)

Sergi ha dit...

Com em sona tot això. No has afegit que de vegades el mataries... ah, potser això només em passa a mi amb els meus. Tot i això, ells no ho saben encara, però els Reis tenen encarregat un súper rascador nou que els anirà de conya, a veure si demà pot ser el dia perquè arribi. Shhhh, no ho diguis, que en Maua dorm aquí al costat, que no se n'assabenti!

DooMMasteR ha dit...

Que guapo que és aquest gat!! Però que guapo! :-)

Garbí24 ha dit...

No se si ho havia posat a la carta...però els reis li han encertat de ple....

Assumpta ha dit...

Jejejeje quina foto més encertada!! :-))

Que en són d'intel·ligents els Reis! ;-))

JJMiracle ha dit...

És que es fan estimar!

assumpta ha dit...

Quin gat tant guapooo!
No he tingut mai gats, però sí gossos i força que m'hi he vist reflexada en el teu text (i sobretot a la part final quan parles de treure-li una rasta de pel... la última meva era una cocker i suposo saps les orelles que tenen... aaaiiisss! era un drama!).
Els reis l'han ben encertat amb el seu regal!
=)

Jordicine ha dit...

Això de tenir animals és complicat... i maco! Me n'alegro que el gat estigui content. Però no deixis que et faci mal! Un petó, RITS. Fins aviat.

Laia ha dit...

Que content ell!!! Estimació mútua, segur... :) Us cuideu l'un a l'altre!!!

Elfreelang ha dit...

Un gat molt maco...jo vaig viure l'infantesa rodejada de gats....m'agraden més que els gossos...són lliures, una mica salvatges i només et fan cas quan volen....el teu se'l veu ben content...

Museo de la Luna ha dit...

Hola, amiga cibernauta. Passem a convidar-amb molt d'afecte al nostre Museu de la Lluna, per si poden ser del vostre gust. Es tracta d'un museu virtual dedicat a defensar valors humans ia promocionar l'art de les dones. Esperem que gaudeixi de la visita. Moltes gràcies.

http://moon-museum.blogspot.com

rits ha dit...

El regal va ser tot un èxit i quan no està sota el sofà, el continua fent anar per tot arreu.

CLIDICE, el seu instint és de camp. No ho pot evitar, animaló, per petit que sigui, que veu, allà va a atrapar-lo. És fascinant com no perden aquests instints.

STRIPER, espero que la lluna ja estigui completament recuperada d'aquell ensurt.

CRIS, tens una gateta? Els palets de les orelles, no et fa por que se'ls empassi? Al Puck els taps de suro tb el fascinen.

FERRAN, i que no perdi la seva identitat mai!!!!!

XeXu, si, si, tb el mataria de vegades, sobretot quan no em deixa dormir! No li diré res al Maua... veus al Puck un rascador no li agradaria pas, el seu està completament nou!!! el sofà, en canvi....

DOOMMASTER, a veure quan t'animes a tenir-ne un!!!! que realment l'espai no importa!!!

GARBI24, demanava moltes coses, i com és un mimat i consentit,.... els Reis s'han tingut que contenir.

ASSUMPTA, no sàpigues com va costar fer-li una foto mínimament decent. Com es mou de ràpid, la bestiola!!!!!

P-CFACSBC2V, es fan estimar molt. Mai hagués pensat que es féssin estimar tant!!!!

-ASSUMPTA-, els gossos tb són preciosos, però amb el meu ritme de vida vaig trobar que era més encertat un gat. Els gossos demanen més temps. Buf, la rasta, quanta feina que ha donat!!!!

JORDCINE, ai no has vist les meves mans!!! plenes d'esgarrapades i mossegades!!!! no hi ha manera. Es fan estimar moltíssim.

LAIA, si, i crec que em cuida més ell que no pas jo!!!

ELVIRAFR, van a la seva, són molt més independents. Si, crec que està ben content.

El MUSEU DE LA LUNA, us visitaré.

Una abraçada per a tots i totes!

Tu, jo i l'Otis ha dit...

mèèèèèèèèèèèèèèuuuuuu que guapu!!!!
L'Otis avui em té atabala, no ha parat de xerrar en tot el dia. Jo crec que està en zel, tot i estar esterilitzat... mèu mèu mèumèumèumèumèuuuuuuuuuuuuuu

(però es fan estimar tant...)

M.