2/11/08

pd. no puc explicar gaire més.
un cap de setmana molt intens.

8 comentaris:

Anònim ha dit...

Agafat a aquestes coses, a la intensitat :) bona tria musical.

Assumpta ha dit...

Ostres... he d'admetre que a mi aquesta cançó em fa posar molt trista... i no he vist la peli en que surt, no sé... però m'hi posa...

Striper ha dit...

Si va ser intes i vas gaudir dons perfecte.

rits ha dit...

Cesc i Striper, no ho havia pensat així. gràcies. M'hi agafo, ho intento!!!

Assumpta, una mica trista si que és. Però és una cançó de bressol, i a mi em diu que has de tirar endavant, malgrat tot sempre hi ha algun motiu per somriure i sinó, l'hem de buscar. Perquè la vida és bonica i cal viure-la. Aquest cap de setmana he vist plorar infants i refer-se, tirar endavant. Perquè ells sovint tampoc ho tenen fàcil, però es refan.
De fet, la portava al mòbil fins fa poc que el vaig canviar i no l'he pogut rescatar....
La peli, te la recomano. És molt trista i durilla (molt dura), però és un cant a la vida, a l'amor i a l'amor per els infants.

Jordicine ha dit...

És una cançó molt maca. Jo no la trobo tan trista... Un petó i fins aviat.

Anònim ha dit...

Ostres! Jo no hauria resumit millor el cap de setmana... M'encanta. Una llàgrima, un somriure, una cançó, una música diu molt més que mil paraules.... Gràcies!

òscar ha dit...

dolça. alegre. a mi m'agrada. perquè tinc una veu que dóna pel que dóna però no m'he pogut estar de taralejar-la amb el típic i tòpic na naieno ninono ...

J.M. ha dit...

I tan intens...