28/10/08

Mujeres alteradas


Em declaro fan indiscutible de Maitena,

Fa uns anys em van regalar el llibre de les seves tires perquè la viva imatge d'uan dona alterada.

I m'encanta.

Alterada és aquella dona que es desviu, que canvia com canvia el vent. Que estima, que s'intenta estimar i que intenta sobreviure.

I sobretot que es transforma (o ho intenta).


I si ho fa amb bon humor, millor.


Avui m'he enterat que han començat una sèrie a la Sexta a partir de les vinyetes Estados alterados.
Però, snif, snif, a les 17h. de la tarda de dilluns a divendres, crec que poques dones podran veure-la. És com quan posen una peli infantil a les 22h. Una tonteria.

13 comentaris:

Assumpta ha dit...

No es pot esperar res mínimament coherent dels capitosts de cap “tele”... ni en horaris ni en res... :-)

Assumpta ha dit...

No es pot esperar res mínimament coherent dels capitosts de cap “tele”... ni en horaris ni en res... :-)

rits ha dit...

ja,...suposo que d'on no n'hi ha, no en raja... però ells perden. Posar uan sèrie com aquesta en un horari on la majoria de les dones a qui podria interessar no estan per casa o estan però no pas per mirar la tele,...potser és que només pensen en estudiants que tenen tarda lliure...
ais!

JJMiracle ha dit...

Fa uns anys recordo haver llegit un llibre de tires còmiques de la Maitena. Recordo haver rigut :-)

Sergi ha dit...

Doncs jo et diré que a mi la Maitena no em fa gràcia, deu ser que sóc un home. Però escolta, segur que el dia després ja pots buscar els capítols al Youtube, així que segur que els podràs veure.

Striper ha dit...

De fet els que programen sembla que no s'enteren.

òscar ha dit...

sols són coherents els diumenges a primera hora de la tarda: totes les cadenes programen pensant en facilitar la becaina.

Anònim ha dit...

Veus, tu vas fent la teva vida, tens les teves coses preferides i fins i tot series que no podràs veure però si baixar-te o gravar!

estrip ha dit...

i tant, és una llàstima que ho facin a aquesta hora.
No ho repetiran a cap hora?

rits ha dit...

p-cfacsbc2v (què complicat apuntar-lo..je, je..) gràcies per la visita i me n'alegro que t'agradés. Parla de molts tòpics dona-home, però també del dia a dia i fa que el què a vegades em sembla una raresa sigui molt normal entre molts i moltes.

xexu, no ha d'agradar a tothom, sinó malament aniriem que ens agradés a tots el mateix. miraré el youtube.

striper, no s'entenen, no.

òscar, hi tant!! pel·lícules que les han fet milions de vegades.

cesc, segur que tu també en tens!! ves a saber, potser quan en vegi un capítol no m'agrada...

estrip, potser acaben canviant l'hora, tot depen de l'audiència.

Anònim ha dit...

jasjasjas a mi també m'encanta Maitena; tinc un dels seus llibres recopilatoris.
Realment la paia caricaturitza super bé.
I l'has vist en pesona??? xerra igual de bé q dibuixa
Besus
Ahh ja li he donat a l'Eva el teu blog

rits ha dit...

nenita!!
moltes gràcies pel comentari!
avui he vist la sèrie...bueno, al principi m'ha decebut una mica, n'esperava algo... no sé què, xò algo...
I si, m'agrada molt! per cert, el llibre me'l van regalar els del centre,...perquè serà....
bueno, bueno...ja saps que em fa vergonya,.... i t'has llegit el mail? espero que t'hgi arribat!!!

J.M. ha dit...

La lucidesa de Maitena és envejable.