14/8/08

What's Going On

What's Going On - Marvin Gaye - goear.com

Ahir, al llibre que estic llegint (Junts, i prou, Anna Gavalda) explicaven la història d'amor i desamor d'en Marvin Gaye. No sabia que un dels seus discs, Here, my dear era dedicat a la seva ex-dona i que de fet, els guanys d'aquell disc van ser per a ella en concepte de separació.
Cada cançó és una part de la seva història, des del seu primer encontre fins la necessitat de trobar un nou amor i tornar-se a enamorar.

Ho he trobat preciós.

Avui, curiosament, he escoltat cançons del Marvin Gaye, almenys 3 vegades. Casualitats? Potser hi estava més atenta?

I per tant, no em puc resistir de posar una de les meves preferides. Un cant a desperatr-nos i actuar, que em va ni que pintada en aquests dies d'apatia. I ja ha tingut la seva recompensa.

Acabo d'arribar d'ajudar -molt mínimament- a engalanar un dels carrers de Gràcia. Espero poder-vos penjar el resultat ben aviat. Potser no serà el més espectacular, però que n'és de bonic!!!

3 comentaris:

Anònim ha dit...

Ostres estàs per Gràcia? bon barri, bona festa :) de barri i amb moltes ganes... ja ens n'ensenyaràs alguna part dels carrers! ja he vist el pregó fet per en Queco! jeje que cabrón!

I pel post... hi ha cançons que ens arriben, que ens fan reviure moments i hi ha moments que qualsevol oblida oi...

Assumpta ha dit...

Ooooh!! M'encanta la cançó!! :-))

Aissssssss la Festa Major de Gràcia!! A ma germana li encantaaaaa :-)) Segur que us ha quedat un carrer preciós!!

Unknown ha dit...

Està molt bé la cançó! :-) I si té recompensa encara més!