29/5/08

Ssssstres!!!

En algún moment de la curta vida d'aquest blog, ja presentia que aquest trimestre seria estressant, però crec que no vaig calcular prou bé.
Està sent de bojos. I fins ahir no vaig ser conscient de tot. Fins ahir m'estestava en creure que tot era responsabilitat de la meva mala organtiació, que no son tantes coses i que si m'organitzés millor, ho podria ssumir tot.
Però ahir, un raig de llum en forma d'agulla d'acopuntura em va fer verure que no puc amb tot. La saturació mental està arribant a certs límits que necessita remei ja. Amb tot, hi ha coses que estan arribant al seu final, i per tant potser ja no serà tant.
1. El breaking dance
2. Les eleccions sindicals. Buà, estic pletòrica i no me'n puc amagar. Hem vençut, hem estat el grup més votat a Serveis Centrals. No m'ho puc creure. Amb tot, ens passarà una mica com el Mas, i encara que hem estat els més votats, com que es fa un únic comité intercentres de manera ponderada, només "rascarem" dos representants. Però això ja és un avenç, vol dir interpel·lar, qüestionar sense por i sense colors i també és responsabilitat; que els que ens han votat que no eren del col·lectiu no s sentin defraudats i tinguin el convenciment que també lluitarem per ells.
2.bis. (m'he enrecordat quan ja ho tenia tot escrit). Feina, mooolta feina.
3. La TDI. Dissabte 31, la meva última trobada com a coordiandora d'infants. I se'm barreja el neguit que tot surti bé amb el neguit que és la última.Estrany i curiós alhora.
4. Les colònies i el centre. buuuuuffffff,..........saturació, saturació i no saber per on començar.
5. El pis. Al final, a mitjans de juliol sigantura i per tant, ara tràmits i tràmits i mudança en 15 dies!!!!!
6. La necessitat vital de deixar de pensar en històries caducades, però que no sé deixar enrera.
7. ......mmmmm, .... allò anomenat llicenciatura????
I tot, ben acompanyat d'una petita dosi d'inseguretat, remordiments per no fer prou i un toc de viure en el meu propi món al marge del real: ni llegeixoo diari, ni segeuixo blogs, ni miro la tele, ni vaig al gimnàs, ni estic per les vacances ni per als amics, ni dormo bé,... L'objectiu de la setmana, acopuntuora dixit: menjar bé i sà i dormir més!

1 comentari:

Anònim ha dit...

Saps, a mi em passava igual fins que no podia més i vaig dir prou, primer sóc jo i així és :) pensa en tu i menja bé i dorm...