22/7/10

22


Avui m'ha tocat fer la primi. Amb la colla del floren (un dia ja explicaré què, qui o on és el floren) cada setmana un fa la primi, i prou que molts m'ho han anat recordant durant la setmana ja sigui verbalment, per telèfon oi via mails varis (qui ho diria que sóc tan despistada...). El propòsit, no cal dir-ho oi?

L'altra vegada vaig deixar que la màquina fes sort i el resultat va ser més que pèssim. Ni un. Així que aquesta vegada m'he deixat portar per la meva sort, pels meus números. I és que tots tenim números especials.

El meu preferit és el 3. Tres són els forats que porto a les orelles, tres les estrelles tatuades, tres els fills que m'agradaria tenir, tres els gats que ronden per casa (en diferents formes i formats), tres les pigues que m'agraden, tres les champions que té el Barça, tres l'equip de la feina …. i molts d'altres números que formen part de mi i del que he viscut: 8, 9, 33, 76, 13, 23, 11, 661, 96.... però llarg seria vincular-los.

Però si per damunt de tots hi ha un d'important, un que marca fets vitals de la meva vida és el 22. Un 22 de maig vaig decidir nèixer, havia de ser aquell dia per molt que els metges diguéssin que encara em faltava un mes.
Un 22 de gener vaig signar el meu primer i únic contracte laboral, i que espero que continui vigent a no ser que sigui jo qui decideixi canviar.
I el 22 de juliol de fa 2 anys vaig signar la compra del pis i la hipoteca.

I si ho penso bé -i prou que ho dic vegades- a mi ja em va tocar la loteria aquell 22 de juliol. De fet, tinc força bona sort, tant amb el pis com amb la feina, la família, els amics,.... i podria dir que només està atrofiada pel que fa als homes, però potser és que en aquest aspecte no es pot temptar a la sort. O potser està apunt de canviar i ni ho sé. Sols sé que algun dia 22 de ves a saber quan ni com, alguna molt bona cosa m'ha de tornar a passar.



ps. Sento la cançó. Un moment de demència transitòria deguda a la calor. Però és que em fa molta gràcia aquesta cançó. Em fa ballar i m'he de posar les piles perquè demà surto a ballar amb dues mamis que volen cremar la ciutat i que creuen que les solteres ens mengem el món (quan més aviat és el món el que ens menja. En una setmana porto 4 notícies d'embarassos. Crec que ja no puc assumir-ne més per més contenta que em facin).
Però com que avui estic de celebració, dels dos anys a casa meva, l'estravagància està permesa.
Prometo posar alguna cançó més decent a la barra lateral.
La foto, una de l'arxiu del rei de la casa. De fet aquesta casa és més seva que meva.

19 comentaris:

Unknown ha dit...

Ei! Felicitats!
(Un sol contracte? ostres! Jo n'he firmat 7 si no m'equivoco, bé, com a mínim 7)

JJMiracle ha dit...

A veure si avui tindràs sort, també! Espero que sí! Això d'escriure el post a les 22.05 h ha sigut casualitat? Bona foto!

Ferran Porta ha dit...

Un moment... AAALTOOO! què vol dir un gat "en diferents formes i formats"?? Espero que no tinguis un tigre a casa, al qual crides dient misha-misha!

El 22 també m'agradava, quan anava al col.le: era l'últim dia de classe, abans de Nadal ;)

Ptons maresmencs!

rits ha dit...

Tirai, si, és llarg d'explicar però si. Vaig treballar de moltes coses però mai amb contracte. El meu primer contracte va ser on treballo ara, primer d'obra i servei i després modificant-lo, però el mateix.


Jajajajajaj P-CFACSBC2V, doncs si que ha estat casualitat!!!!!! ni havia mirat l'hora!!!! però és que a més, el 22 de maig (quan vaig nèixer) és 22.05...jajajjja
Espero que la sort d'aquest número no m'abandoni mai!

Les Coses són com Som ha dit...

jo sempre dic que algun dia m'ha de tocar la loteria, el dia m'és igual. Avui és 22!! tant de bo et passin coses bones els 22, i també la resta de dies jeje, però si és el 22 millor, perquè serà especial!!

rits ha dit...

ais, Ferran, te m'has colat mentre escrivia el comentari al P-C que m'ha fet molta gràcia!

aquest gat té molt de tigre... xò no, és que tinc un quadre de gat i un de paper maché....

així, si mires la lluna davant del mar, la veuràs justament igual que la veig jo ara? ja veus que aquí tb fa caloreta!!!!

ps. si algú més es cola entre els comentaris, ja el comentaré més tard.....(que tinc les propostes de c@ts a mitges i aquest pas se m'acabarà el termini!!)

Garbí24 ha dit...

el problema teu amb els homes està més que clar....no has arribat a 22, el 22 serà el bó. Si ja l'has passat hauràs de tornar enrrera...
22 petons...reina

Carme Rosanas ha dit...

Avui 22... m'ha agradat el dia, hauré de col·lecionar aquest número també!

Sergi ha dit...

Arribo tard, però felicito el teu pis igualment, i a la teva hipoteca! 2 anyets ja, que mono. Ja ho saps, el 22 d'agost estigues ben a l'aguait, pel que pugui ser. Qui sap, oi?

Striper ha dit...

A mi m'agrada el 22 pero per alguna rao em decanto per el 11.

Núr ha dit...

A mi em passen més cosetes els dies 14! hehehe Tot i que no tantes com a tu! Quina casualitat, no??? hum! Tenint tanta sort en tantes coses, no pateixis que segur que la bona sort es contagiarà també per a l'amor. I, ves a saber!, potser t'arriba un 22... o potser qualsevol altre dia, per allò que l'excepció confirma la norma! ;)

I pel que fa a la cançó, no pateixis. Sempre pots al·legar pertorbació mental transitòria! hehehe

Elfreelang ha dit...

Ës curiosa la relació que tenim amb certes dates, amb els números...per cert espero que et toqui la "primi" si has de pagar la hipoteca potser et farà servei..i com diu el XeXu ull al 22 d'agost!

sànset i utnoa ha dit...

Bé, doncs uns quants 22 més! En general.

*Sànset*

lisebe ha dit...

vaja si que arribo tard!!

Doncs que siguin 22 mes 22 mes molt mes 22222ooooooooooooooooooosssss i que el 22 d'agost sigui també com diu en Xexu i l'Elvira especial.

Saps a mí sempre m'en passat coses agradables i desagradables els mateixos dies 9 i 12 i tinc alguna cosa especial amb el 661 mes que res perque té molt a veure amb el DNI i un premi de loteria.

I amb el 11 perque va ser quan vaig signa el meu pis de fet va ser el 11 del 11.

Petonets bonica

maria ha dit...

Quan la papereta te la treu la màquina,mai toca :P
Vés en compte amb aquestes mames que de vegades són més marxoses...^-^I ara a esperar els 22.

Anònim ha dit...

Des de petit he sentit predilecció pel 3 (per allò del Club Súper 3). Sobre els Champions del Bará, tan de bo aquest número canviï ben aviat!
I vaig néixer a un 2! No és el 22, però s'hi assembla, no?!

Assumpta ha dit...

Jo em vaig casar un dia 22 :-))

No puc sentir la cançó! La barreta aquesta no va... he anat a buscar-la a YouTube i m'he quedat parada... aquest noi està diferent, vols dir que no s'ha fet algun "arreglo" de cirurgia estètica? :-)

Les Coses són com Som ha dit...

Restringiré les entrades al bloc, m'agradaria que poguessis tenir-hi accés (si vols), i per això necessito alguna adreça de correu, no sé si me la vols facilitar.
(es que no sé com més fer-ho, perquè no em deixa agregar adreça url). Gràcies!!

rits ha dit...

INSTINTS, et vas colar mentre comentava en Ferran i no et vaig comentar. Em sap greu. Doncs si creus que t'ha de tocar, doncs hauràs de jugar-hi. Jo no ho feia, i tot i així em va tocar, però era de forma diferent. Tb és cert que la manera que ens toqui la loteria pot ser ben diferent. I si, el post era perquè era 22 i feia dos anys que tinc el pis.
Com t'he dit a casa teva, moltes gràcies per la confiança per entrar al teu blog. Veig que vas trobar el meu mail.

GARBI24, m'has fet molta gràcia amb el teu comentari. No hi havia pensat. Si repasso, doncs no, no ha arribat el 22,..... ho tindré en compte, xò tb t'he de dir que la gràcia és que no hi pensi. Que les coses importants em passen en dia 22 me n'adono a posteriori.
22 petons per a tu també!

CARME, és un número preciós!

XeXu, dos anys i va creixent, qui ho diria!!!! Com li deia a en Garbi24 la gràcia està que no me n'adoni. Si penso que el dia 22 d'agost m'ha de passar alguna cosa ben especial, no em passarà. Suposo que he d'estar a l'aguait sempre, perquè qui sap què pot passar el dia menys pensat (i segur que després me n'adonaré que ha estat en 22).

STRIPER, cadascú té els seus números. L'11 tb és especial, xò perquè em recorda a algú.

NÚR, doncs si, pot ser que sigui un altre dia perquè confirmi la regla. M'encantaria que tb fos així, però que arribi!!!!
el 14 tb és un número bonic!

ELVIRAFR, doncs si que m'aniria bé la primi, si. Mai hi havia jugat. El primer cop com que m'ho va fer la màquina, doncs no vaig haver de preguntar res, però aquesta vegada la noia de la botiga em va tenir que explicar com anava el tema, i em va preguntar si era la primera vegada que hi jugava, com si fos una extraterrestre! Em vaig posar ben vermella.
Com li deia a en XeXu, estaré atenta, però no massa, xq si ho estic, llavors segur que no passa.

SÀNSET, a veure els que arriben!

LISEBE, sigui agost o setembre, octubre, novembre..... xò que arribi!
Tots tenim els nostres números, i a vegades ni sabem que els tenim. El 661 és un tema familiar que m'han traspassat.
11.11, tb és ben especial!

MARIA, les mamis les vam tenir força contentes xò no es van desmelenar. A veure quin 22 serà especial!

ALBERT BiR, a mi el club super 3 ja em va agafar una mica grandeta, mai em va dir res del tot. Per molt que en petri fos una mica d'heroi de tots plegats.
Jo tb espero que el 3 del Barça canviï ben aviat.
I si, s'assembla, el 2 tb és molt maco!

ASSUMPTA, no sé perquè quan ho has posat he recordat que ja ho sabia que t'havies casat un 22 i que em va fer molta gràcia saber-ho.
Bé, tampoc et perds molta cosa amb la cançó, xò m'agrada. Si, jo tb l'he vist diferent, més prim (i mira que ja ho era). Segur que es fan retocs. Els surten els diners de sota les pedres!

Una abraçada a tots i totes!