25/7/10

Deshidratada


Per molt que begui aigua, mengi peix cru, amanides o fruita, nedi, em dutxi tres vegades al dia, em banyi en aigües fredes, em deshidrato. Em fonc.

De calor, dels excessos, del no parar, del sol que crema, del no pensar. De llàgrimes vessades, de riures amagats. Dels dies llargs d'estiu i les nits caluroses.

I ni les gotes de vida de tot el que m'envolta s'absorbeixen. Semblen relliscar, perdre's o evaporar-se.





ps. Avui he tingut una deshidratació. Mai m'havia passat. Pensava que sols era ressaca, però el mal de cap ha anat en augment i la platja en aquests casos no ajuda. Crec que mai havia begut tanta aigua en arribar a casa.

20 comentaris:

Sergi ha dit...

Caram, doncs avui no m'ha semblat que fos un dels dies de més calor, almenys passava fresqueta. Espero que ja estiguis recuperada i ben hidratada.

Garbí24 ha dit...

Ojo!!! amb la calor....mes aigua mes aigua...cuidat!!!

Clidice ha dit...

no només aigua, et calen sals, un gaspatxo és ideal per rehidratar-te. ves amb molt de compte! :)

Carme Rosanas ha dit...

Cuida't, nina, descansa i beu!

maria ha dit...

Vés en compte i cuida't molt!Amb el cos no s´hi juga.Beu,beu i beu, d'acord?

Les Coses són com Som ha dit...

doncs jo m'he hagut de posar la manteta del sofà aquesta nit perquè he tingut fred. A la muntanya ha refrescat i bastant.
Cuida't i no deixis de beure i beure!!

Ferran Porta ha dit...

A la platja, ni apropar-t'hi, si estàs passant massa calor. De fet, fa tres o quatre anys vaig descobrir que la millor manera de suportar l'estiu és... fugir del sol: no només res de prendre'l, és que pel carrer vaig per la vorera on no hi toca. Zero sol, i la calor la suporto millor.

Cuida't i no t'exposis, que el sol i la calor són mala cosa, en excés.

Elfreelang ha dit...

Veus jo no suporto la platja....fa molts anys quan era una nena vaig patir una insolació i encara el meu cos ho recorda! l'alcohol per molt que sigui fresquet ens lleva aigua...és la millor manera de deshidratar-se....molta aigua, beu molta aigua, a les hores de més sol immobilitat a l'ombra...cuida't!!!!

estrip ha dit...

barrets, cremes, aigua, i uns bons amics. Remeis per la deshidratació!

Assumpta ha dit...

Xiqueta! La platja és el lloc ideal per deshidratar-se o agafar una insolació...

Espero que estiguis millor! :-))

Striper ha dit...

Amb compte amb aquestes coses , cuidat.

GURMET ha dit...

Cal ciudar-se i hidratar-se es escencial molt mes que menjar.

Mireia ha dit...

Amb aquesta platgeta que ens ensenyés. Un bon bany i nolta aigua! :))

Anònim ha dit...

Tot i que aquesta setmana no ha apretat tant, es nota més per la seva durada que per la seva intensitat. I tota aquesta setmana serà igual!

JJMiracle ha dit...

A l'estiu, ombra! :-)

zel ha dit...

Et fotré una cleca, que ja sabràs qui sóc, caram, coi, que no saps que s'ha de beure molt? Ai si t'atrapo!

sànset i utnoa ha dit...

A la platja sempre amb una litrona d'aigua! Mai s'ha d'anar de sec, més si al dia anterior has begut alcohol, que el cos necessita més aigua per hidratar-se!

Malament...


*Sànset*

Núr ha dit...

Ostres, rits! Doncs a mi que aquests darrers 3 ò 4 dies em sembla que s'està bé i tot!

A l'estiu ja se sap que s'ha de beure molt i ingerir aigua de maneres diferents (suquets, aigua, verdura, fruita, etc.). I l'alcohol deixar-lo de banda, que deshidrata moltíssim! Jo, per això, quan surto de festa i arribo a casa, em bec de cop mitja ampolla per agafar bé el llit i em deixo al cantó del llit més aigua per si em vaig despertant.

El que també vaig sentir fa temps és que si tens set has de beure aigua natural, perquè l'aigua freda és refrescant, però no treu tant la set. No sé si és gaire veritat, però jo les vaig barrejant: ara aigua natural, ara aigua fresqueta! :D

rits ha dit...

merci a tots pels vostres consells i ànims. Va ser una tonterieta, però em fa ràbia no anar en compte amb segons què!

avui ja estic ben hidratada, d'aigueta fresca (no massa, que sinó em fa mal a les dents).

fanal blau ha dit...

Me n'alegro que estiguis millor!