27/7/10

En Lilvia i la Yanay

Aquest matí he escrit un post, que com molt darrerament carregat d'egocentrisme i e-mocions. Però ja el penjaré demà. La reunió de veïns, lo fàcil que és posar-se en desacord i la feinada que costa arribar a punts d'unió, fan que avui no parli de mi.

Tinc un amic no virtual que també té un blog. El fet que tingui un blog fa que el senti més proper, doncs no ens veiem gaire i de fet a qui conec més és a la seva xivi. Doncs passa que en Lilvia té publicitat al blog i li donen calerons per cada persona que clica a la publicitat.

Recentement ens ha explicat la història de la Yanay, una nena que té càncer i necessita fer tractament als Estats Units. La família no és que tingui molts recursos i CatSalut no es pot fer càrrec del cost (bé tot això ho explica millor el Jordi al blog). El fet és que ha decidit donar tots els diners de la publicitat del seu blog a la Yanay. I sé que ho farà.

El Lilvia és d'aquelles persones que cada dia et sorpén, que la seva força i coratge l'he de tenir ben present quan em queixo. Un gran exemple de superació dia a dia.

I bé, doncs això, que convido a tothom a entrar i fer un clic, sols un clic per ajudar la Yanay. I de pas, conèixer un bon blog ple d'e-mocions, llibres, música, vida en català i castellà.



ps. espero que no et sàpiga greu el post. Si és així, diga-m'ho, eh!
i demà ja tornaré a escriure del meu ego.

15 comentaris:

fanal blau ha dit...

Doncs si ha de servir per la Yanay, visca la publicitat!
Ja hi he passat, Rits, i tornaré a passar-hi!

Sergi ha dit...

Ja hi he anat a clickar la publicitat. Està bé, m'han sortit unes quantes noies formoses en bikini (del catàleg de venca, no pensem malament!). Si a sobre això és d'ajuda, tot perfecte.

estrip ha dit...

e-mocions que fan click!

lisebe ha dit...

I tant que síiiiiiii fer un clic no costa gens i si ajudes es lo primer. endavant.!!A proposit gràcies per el teu suport no m'he sentit sola..

Petonets bonica

Elfreelang ha dit...

per una bona causa..per descomptat ja pots comptar amb un centenar de clics meus...( no sé si seran cent però seran molts!)

Elfreelang ha dit...

doncs a mi m'han sortit aixetes!en la publicitat de Lilvia)hi tornaré! molt bona matinada rits!

Garbí24 ha dit...

Doncs anem a ajudar......que sempre son bons els bons actes humans

sànset i utnoa ha dit...

Una lloable iniciativa!

anirem a fer uns quants clicks!

*Sànset*

LilVia ha dit...

Gràcies Rits per aquest post i gràcies per les teves paraules. Estic molt i molt emocionat. No esperava aquesta allau de comentaris, no esperava que tanta gent s'hi impliqués. Em fa molt feliç. Petons.
Gràcies a totes i a tots.

Striper ha dit...

Emocions a flor de pell que entran per els poros.

Les Coses són com Som ha dit...

fet i refet!!! Tot el que poguem fer, no dubtis en demanar-ho. La causa és més que bona, així que si fent clics podem col·laborar, perfecte!!

rits ha dit...

mil gràcies, i mil cliks més!!!!

gràcies a tu, Lilvia!!!!!

Assumpta ha dit...

Ara vaaaaaaaaaaig ;-)))

LilVia ha dit...

Bé, us he de dir que ja han arribat al objectiu Yanay

Rits, moltes gràcies per fer-ne un post, per parlar tan bé de mi i per convidar els teus amics a visitar el meu blog.

Petons

rits ha dit...

moltes gràcies a tu!