1/2/17

RC: Soir blue



- De veritat???? No m'ho puc creure. Estic més que enfurismada, furiosa, trec foc pels queixals!
- "Carinyo", va, que n'ets.... i jo que et volia donar una sorpresa!
- Què? T'has begut l'enteniment? Una sorpresa? Gairebé em provoques un atac!
- Apa, apa. Quan l'he vist he pensat que era perfecte! Has de perdre aquesta por irracional als pallassos. Ni diabòlics ni res, son simples pallassos. A més, Hopper és el teu pintor preferit. A sobre que em deixo mig sou en una litografia i intento fer-te una sorpresa.... va, dona! no siguis tiquis-miquis.
- Tiquis què???? Has triat la pintura més horrible que té!!!! De debò???? Per què no em preguntàves? Sorpresa? Apa, apa, amb totes les reproduccions que podien haver de Hopper tries aquesta! De debó penses que queda bé al mig del menjador damunt del sofà?
- Jo,... jo només volia fer-te contenta. 
- Tranquil, ja me'n faig el càrrec. On has posat la litografia original de Chagall que teníem penjada.
- Ori.. què? aaah, jo pensava que era també una còpia.....

(diguem que la conversa no va acabar gaire bé. I algú es va colar al contenidor blau, aquell del reciclatge de paper. El desenllaç, millor preguntar-ho als interessats).

ps. Aquesta és la meva proposta a Relats Conjunts. Estranya? Sí, com el quadre.

9 comentaris:

Carme Rosanas ha dit...

Que bé! Quina ilu que anru participant tots els que més o menys éreu habituals!!

Pel que fa a la parella qpdel quadre, no sembla que hagi d'acabar gaire bé. Aquest noi que s'ho faci mirar... molta traça no té i ella doncs, potser també s'hauria de fer mirar la fòbia als pallassos... que ni un Hopper li pot resoldre... he, he, he...

Sergi ha dit...

Si és que... si no n'entens d'art, millor no t'hi fiquis! Per voler fer la gràcia, quina una que va muntar...

Elfreelang ha dit...

molt bo....encara deu estar cercant la litografia....

Assumpta ha dit...

Hahahaha les pors irracionals ja ho tenen això!! :-DDD En aquest cas, de totes formes, crec que la por que fa aquest quadre no n'és massa d'irracional, com diu la pobre dona "Has triat la pintura més horrible que té!!!!... ...Apa, apa, amb totes les reproduccions que podien haver de Hopper tries aquesta!"

M'has fet pensar en una companya de la Parròquia que, després d'un sopar a la parròquia, on tothom portava coses per compartir, algú li va tirar una safata a les bosses d'escombraries i... va anar al contenidor a buscar-la!!! :-DDD

xavier pujol ha dit...

Si agafa el contenidor sencer i el penja a la paret potser val com a escultura. Art punk

Garbí24 ha dit...

Ai manolete si no sabes torear pa que te metes..... Saps que el desenllaç ha de ser la repera no?
Ens ho explicaràs?

Alfonso Robles Motos ha dit...

El relat autèntic com la vida mateixa, de vegades fem coses creient-nos que anem a donar la gran campanada i després resulta que l'hem cagat

rits ha dit...

celebro que us hagi agradat, doncs personalment no n'estava gens convençuda.
petonets!!!!

Rafel ha dit...

Molt bo, per acabar de fer les paus els recomano l'obra de teatre Art.