4/2/17

Bocins de 9 anys

Whatever, Oasis

Avui el vuit8ena fa nou anys. Com passa el temps! I per celebrar-ho, he pensar recordar aquells bocins que feia de mes a mes. Un per any. I és que aquests nou anys, m’han fet descobrir molt, moltíssim.

Explicar el que visc, sense recança, sense autocensura.
 Entendre que hi ha qui pot sentir el mateix.
 Fer bons amics.
 Trobar un club de lectura i gaudir del teatre.
 Tenir alguna decepció.
 Participar de projectes comunitaris.
 Poder tornar a casa quan fa falta.
 Riure i passar bones estones.
 Sentir companyía, fer equip.

ps. I quins han estat els vostres bocins de blog?

17 comentaris:

Carme Rosanas ha dit...

Jo en faré 10 aquest any, col·leccionant moments. És difícil de fer els bocins de 10 anys (bé de 9 també i tu ben bé que te n'has sortit).

La sorpresa primera de trobar gent que em llegia.
Canalitzar la meves ganes de sempre d'escriure.
L'amistat en diferents graus amb molta gent d'aquí amb qui hem compartit tantes coses.
Bons i íntims amics i amigues sorgits d'aquí.
El descobriment que m'agrada dibuixar, el dec al blog.
Les ganes de fer fotos també les dec al blog.
Les col·laboracions de diferents tipus que m'han fet xalar de valent.
La constància de molts dels que resistim, m'emociona.
Els blogs col·lectius, tot un plaer...
Les reflexions sobre tantes coses...

I em quedo a 10... però tinc la imoressió que podria seguir...


Carme Rosanas ha dit...

Ai! I oblidava de felicitar-te pels 9 anys!!!

PER MOLTS ANYS I PER MOLTS POSTS MÉS!!!

McAbeu ha dit...

Moltes felicitats pel blogversari. Per molts anys!! :-)

Pel que fa als meus bocins de blog, dir-te que en podria repetir molt dels teus i dels de la Carme. Ho resumeixo amb un de sol: Haver trobat un lloc on m'hi sento bé amb gent que em fa sentir acompanyat i a gust.

Sergi ha dit...

Per molts anys més, rits! Encara seguim aquí, que no és poc, i m'ha fet gràcia veure com recordes alguns dels teus bocins principals al llarg d'aquests 9 anys. Les fotos són molt esclaridores també, moltes d'elles em porten records d'haver-te seguit des de llavors. Només queda desitjar-te que segueixis acumulant bons moments i bons records en els blogs i en la vida, i que els puguem anar compartint en la mesura del possible. Aquest any jo en faré 10, i també m'agradaria celebrar-los fent una mica de memòria, o millor dit, fent-vos fer una mica de memòria.

Galionar ha dit...

Moltes felicitats, Rits, per tots aquests anys de bocins de vida que amb tanta generositat has compartit amb nosaltres!
També en compartiria molts dels vostres, de moments; segurament són comuns a molts de nosaltres.
I que per molts bocins més, bonica!

Alfonso Robles Motos ha dit...

Felicitats per aquests nou anys i que siguin molts més. En aquest desig d'expressió pot ser que hàgim començat tots i després el Blog, els blogs ens han anat oferint tots aquests afegits, fins a descobrir que el conjunt de tots ens aporta moltíssim més del que nosaltres podem afegir, així que molta vida als blogs .

Garbí24 ha dit...

Moltes felicitats i espero continuar compartint bocins de blog. A mi el blog m'ha ensenyat, m'ha alliberat de moltes coses, he pogut ser jo mateix i he fet molts amics i molts desvirtualitzats i tot.
Continuem llegint i escrivint històries certes, inventades o desitjades....
9petons....

Elfreelang ha dit...

veig que el mes de febrer és un bon mes pels blogs, enhorabona i per molts anys! em guanyes d'un any i d'uns dies...el meu tot just el 2 en va fer vuit ......moltes felicitats rits!

nou abraçades!

Anna ha dit...

Moltes felicitats!

Anònim ha dit...

Felicitats els 9 anyets!

Bocins dels meus 11 anys de blog:
- Descobrir que puc crear un blog genial
- Descobrir que la gent sap apreciar el meu blog genial

maria ha dit...

Moltes felicitats rits!! I per molts més.
És interessant saber que hi ha algú a l'altra banda que et llegeix i que et comprèn.


Xitus ha dit...

Admiro la teva constància amb el blog rits. Jo tinc el calaix sense endreçar, però sempre a la recàmera la voluntat de tornar-hi. Felicitats pels 9 anys!

Xitus ha dit...

Salutacions tb Xexu i Maria :)

Xitus ha dit...

PD- Gran cançó. Sóc molt d'Oasis jo, és la meva adolescència ;)

Alba ha dit...

Ostras! moltes felicitats!!! 9 anys.... i jo que crec que ja en deu fer uns 2 o 3 que no treia el cap per aquí.... una abraçda rits!

rits ha dit...

Moltes gràcies a tots!
Desconsideradament, no us vaig agrair el comentari en el seu moment. I és que sense ni adonar-me, ha passat més d'un mes.
Com m'ho feia abans per ser tan constant al blog?
Petonets a tots!!!

Fraterna ha dit...

Som tots una colla de iaios :-DDD

No havia vist aquest post (no veig ni els meus!... aggg... n'he de fer algun!) però com és molt important, encara que ja faci més de dues setmanes no vull deixar de felicitar-te!!!

PER MOLTS ANYS... MÉS!! ;-)))