23/7/14

Deures d'aquest estiu


En un petit racó del meu caparró, darrerament, he estat una mica trista (tampoc molt, eh!) doncs no tenia plans per aquest estiu. Cada vegada és més normal que cadascí faci la seva i els plans als que em podia apuntar o son massa cars per la meva economia o no m'acabaven de convèncer. I si, vaig estar mirant llocs recomenats per viatjar sola, doncs l'any passat ja no vaig fer cap viatge, en tenia ganes, un raconet per fer-ne i molta necessitat de desconnectar. Però, sincerament, no em convenç tampoc. No em ve de gust això d'anar sola i cre que, de moment, tampoc em cal experimentar-ho ( potser tampoc em sento amb energia per afrontar-ho).

I em veia un altre estiu apàtic, calurós, feixuc, sense esma per gaire.

Però per les espanyes vaig trobar un parell de blogs que havíen fet un post amb el mateix títol que aquest. I parlen de petites coses, de petits propòsits per l'estiu. I em van revitalitzar molt. Segurament son a l'estil dels bocins mensuals, una llista. Però com que m'agraden les llistes, jo també em vull posar 10 deures per aquest estiu.

No son superacions ni objectius a assolir, ni temes pendents que ja estan presents. Aquest any ha estat molt dur a nivell mental, o això percebo. Estic esgotada, de tot el que m'envolta i de mi mateixa. I crec que mereixo un descans, com avui em deia un amic, em mereixo cuidar-me una mica. Per estimar-me una mica.

I per tot això, aquí tinc els 10 plans:

1. Escapadeta a Bilbao. Hi he estat molt reticent, no entrava en els llocs que volia anar, no em venia de gust i això que Euskadi m'encanta. Però poc a poc em vaig engrescant i ja començo a planificar.
2. Caminar una mica. Ni grans cims ni res d'això, petits passejos per fora la ciutat.
3. Tornar a les platges de Begur.
4. Un sopar romàntic en una terrasseta.
5. Arreglar l'estudi. Tinc ganes de canviar-li l'aspecte, de guardar velles relíquies i deixar espai per a noves.
6. Fer el mic i el puff de ganxet.
7. Rentar-li la cara al blog. Redecorar-lo. Fa molt de temps, crec que des del cinquè aniversari que penso en canviar coses, però mai m'hi acabo posant.
8. Fer la migdiada.
9. Cuinar una paella.
10. Anar al cinema a la fresca de Montjuïc. Mai hi he anat, per estrany que sembli, i em ve molt de gust.

ps. I després de portar tres dies de vacances, mmmm, encara no n'he fet cap, però ja n'he fet d'altres. Bocins que van omplint el cistellet i que fan que els veïns em diguin que faig molt bona cara de vacances. La foto, d'avui a Sant Pol de Mar.

12 comentaris:

Elfreelang ha dit...

bé rits són uns deures ben agradables oi? amb calma i alegria que per això són les vacances!

Carme Rosanas ha dit...

Doncs trobo que són uns deures genials, nena!!! Molt bé, d'haver-te'ls posat. Segur que els facis o no els facis, només de proposar-te'ls ja t'han servit.

Jo també tinc el Billie per llegir...

Bones vacances, noieta, que gaudeixis molt, ja ens explicaràs els Bocins...

maria ha dit...

Aquests deures fan bona pinta. Ara és proposar-s'ho que la vida són 4 dies i passen volant.^-^

Garbí24 ha dit...

Veig complicats el 5 i 6...... :-)

Anònim ha dit...

i jo que pensava que l'estiu justament servia per no haver de fer més deures, quin pal obligar-se a fer coses!

Sergi ha dit...

Sense que serveixi de precedent, avui estic amb en Pons. Si t'ho poses com a deures, no només no els faràs, sinó que et ratllaràs perquè no els fas. Fes el que et vingui de gust fer, però sense obligacions. Si no trobes el moment de cuinar una paella, què més dóna? Que te la facin! Altres és només qüestió de tenir-ne ganes i enganyar algú, com anar a fer alguna excursioneta, trobar dia i hora i anar-hi. D'això també en tinc ganes jo, a veure si aviat ens posem les botes... de muntanya.

xavier pujol ha dit...

Quan acabi l'estiu hauràs de fer un inventari dels punts aconseguits i els que no.
A veure si hi ha sort i pots fer tots els deures i treguis, com a mínim, un notable.

Sílvia ha dit...

Més que deures són bocinets d'il·lusions per fer! M'agrada :)

sa lluna ha dit...

El més important és que siguin plaents, siguin pocs o molts, siguin petits o grans.

Que t'ho passis molt,molt,molt bé!!
Aferradetes :)

Gemma Sara ha dit...

La foto és molt maca, eh? Un bon presagi per les vacances... I no t'estressis pels propòsits-bocins, els que surtin, fantàstic, i els que no, no passa res... (fa com 25 anys que no vaig a Bilbao, crec que ha canviat molt!). Ptns!

cantireta ha dit...

Si dormo a la banyera i no ronco, te puc acompanyar en tot? M'agraden els teus plans...

Petonarros, preciosa.

rits ha dit...

Moltes gràcies per tots els vostres comentaris i ànims. De moment, els vaig complint, no tots, però algun ja n'he fet ;)

Petonets estiuencs!!!!