4/6/14

Bocins de maig



El somriure de la Laura.
Les peonies. La paniculata. Les roses. Totes les flors. Però, sobretot, les peonies.
Després de voltar i voltar per tota la ciutat, trobar just el que volies. El detall perfecte.
Nens que ja no son nens que t'expliquen com els va la vida, il·lusionats, amb aquella llum a la mirada de la joventut.
The New Raemon.
Tornar a menjar gamoneu (mmm, tot i que em sentés malament tant de formatge a la nit).
Sentir els talons recuperats. Ja no em fan mal per dormir.
Pintar-me les ungles dels peus.
Un 3d9f i unn 3d8f com si res, un pim pam.
Acabar el mes recuperant tot el meu jo.

Ps. I quins son els vostres bocins de maig?

Maig ha estat el mes del casament. Tot pendent, un mes que passarà en un munt de records, tots preciosos. Ara, toca refer-me a mi mateixa, allò que havia deixat de banda. I encarar l'estiu.
La cançó, ... és la que em vaig demanar per acompanyar musicalment el que vaig llegir al casament de la meva germana, el text del Petit Príncep. I que em diu tant. És preciosa.
I així, sense pretensions, compleixo el que em van demanar a principi d'any, posar una foto meva, encara que sigui així de petita....

15 comentaris:

Carme Rosanas ha dit...

Per a mi ha estat un bon mes de maig també.

Algunes xerrades boniques,

Uns projectes engegats que fan il.lusió.

Uns bombons boníssims de Xocolatíssim.

Un vanvi interior favorable.

Placidesa...

Lectures...

Sergi ha dit...

Espero que un 3d9f formi part dels meus bocins ben aviat també, però si pot ser des de dins. Entenc que vas veure l'actuació de la fira d'entitats, oi? És que no se n'han fet tants de 3d9f encara aquest any.

I bé, boda i aniversari, ara a veure què tal continua l'any després que ja ha passat l'acte gros. Ta germana et treu un cap!

Ariadna ha dit...

Ja sabies que havia de ser un bon mes, i ho ha estat.... i els que vindran també!
Ptns Rits!

Em quedo amb: Acabar el mes recuperant tot el meu jo.

sa lluna ha dit...

Bé està lo que bé acaba, així sembla que ha estat el maig per a tu.
Felicitats per tot plegat!!

M'agrada veure't satisfeta amb tu!
Aferradetes i bon juny ;)

Anònim ha dit...

deu ni do el maig, serà un repte dur pel juny superar tantes emocions

Assumpta ha dit...

Quin més tan bonic! així com les fotos :-) Ja hem pogut veure la núvia i la germana (les dues guapíssimes)

Ehem... jo la foto no la veig tan petita :-DD

ENHORABONA!!!

maria ha dit...

Quins records Rits...Que maco.

Garbí24 ha dit...

Coses bones, bon bocins i envejables.

PS ha dit...


Enhorabona per una maig tan florit i ple d' emocions.

Vaig a buscar la lupa per veure`t millor! :-)

Relatus ha dit...

Doncs per mi ha estat un mes complicat que ha acabat de la millor manera possible. A veure que tal és el juny, de moment comença bé.

Elfreelang ha dit...

bons bocins! peònies! són precioses! dedueixo que el mal als talons devien ser de les sabates amb tacons oi? devia ser un casament molt maco i emotiu amb records d'aquells que duren com el perfum ....el meus bocins de maig ai són molts i molt diversos igual en faig un post no se´....
molt bon cap de setmana!

rits ha dit...

Un petonet ben gran per a tots i totes!!!!

CARME, m’agraden moltíssim els teus bocins, ben dolcets!! I potser jo també hauria de posar lo del canvi interior,…. Xò el mes de juny.

XeXu, quin desastre,… m’he deixat la f del folre… massa novella! I diría que si, que també tindràs aquest bocí per juny, si més no, avui n’he vist un altre a pl. Sant Jaume, amb un fart de patir, aplaudir i cridar per esperonar. Si, va ser els de Vilafranca al Firaentitats de Sants, i vist des de gairebé sota la pinya. Molt emocionant.
Si, ma germana és molt alta, 1,85cm em treu un bon troç, i pensa que a la foto jo anava amb talons (petits xò talons) i ella bambes.

ARIADNA, tan debó, crec que si, que han de venir bons mesos, si més no, ho intentarem!

SA LLUNA, moltes gràcies! Si, estic ben satisfeta, i tot i que l’atabalamenta m’ha portat una mica de baixon a principis de juny, ja està superat.

PONS007, serà molt difícil, xò ho hauré d’intentar, no?

ASSUMPTA, molt bonic, i si, tu la pots veure més gran!

MARIA, quedaran ja per sempre.

JOAN GASULL, segur que tu també n’has tingut de ben bons.

PAíS SECRET, hehehehe, és que una és molt tímida, ja és un gran què posar-la.

LORETO GIRALT TURON, me n’alegro moltíssim que hagi acabat de la millor manera, encara que no sigui del tot satisfactori. Segur que juny millorarà.

EFREELANG, doncs jo desconeixia les peònies, m’han enamorat!! No, els talons és que he tingut unes tendinitis als talons d’aquil•les que m’han fet molt la murga. Va ser un casament molt maco, molt viscut, alegre i ma germana super feliç.
Aviam si trobo aquests bocins teus!!!

Sergi ha dit...

He vist que has posat la f al 3d8, això sí que no hi va! 3d9f i 3d8, que és el castell que va fer Sants. A Plaça Sant Jaume se n'han vist dos de 3d9f, una magnífica diada.

MaryMoon ha dit...

Arribo tard, per variar... Però havia vist les fotos del casament a Instagram :D. A mi últimament els mesos me'ls roben, no me n'adono i ja han passat de llarg...

Gemma Sara ha dit...

El somriure de la Laura i el teu! Que bonic és tenir una germana, tenim molta sort! ;)))