26/10/12

Cròniques gatunes


Dia 1526, 10h del matí.

Finalment, la casa és buida. Torna la pau. Els darrers temps, quatre setmanes i mitja, per ser exactes, han estat un terrabastall.

Ha arribat un segon objecte d’estudi. Una arribada completament inesperada. O potser no, dies abans de la seva arribada, el subjecte d’estudi encomanat va començar a fer coses estranyes. Buidar armaris, omplir caixes de roba, llençar coses que anomenava inútils, netejar els vidres, posar cortines, penjar una làmpada…..

M’hauria d’haver adonat abans. En informes de companys, ho anomenen “síndrome del niu”. Però no, no ens equivoquem, no ha arribat un d’aquells subjectes minúsculs que acapara l’atenció sense que res més existeixi. Ni tan sols, aquell subjecte anomenat “parella” que desplaça del llit a molts camarades. El subjecte dos dorm a l’habitació del costat. De fet, es passa gairebé tota l’estona que està a casa dins de l’habitació. Així doncs, té a veure amb un altre terme que se sent constantment, “crisi”

És un subjecte completament diferent al subjecte número 1 i alhora molt igual. Força més baixeta i de cabells pel-rojos, desprèn força dolçor i la meva presència, constant des del minut 1, no la incomoda. De fet, tal i com indica el protocol d’aproximació, només arribar vaig marcar el territori damunt del llit inspeccionant detingudament el que duia a l’equipatge. Res sospitós: roba, llibres, portàtil….

El protocol d’actuació sobre com fer la guitza a la nit és força més irregular. No he aconseguit l’èxit obtingut amb el subjecte número 1, a qui la primera nit ja vaig aconseguir que m’obrís la porta per dormir entre les seves cames, on continuo dormint per enveja de molts camarades. Puc gratar la porta, que no l’obra pas. El protocol sobre el tast de menjar tampoc ha estat superat satisfactòriament. No dóna ni una minúscula porció del seu menjar. Que, per cert és ben diferent, no hi ha ni res de pollastre, ni pernil ni res de carn.

La comunicació entre ambdós subjectes és un tant irregular, fan àpats separats, horaris diferents i converses entre tallades i poc fluides, que per cert son en un idioma desconegut per a mi. M’he fet amb els diccionaris que hi ha per posar-me al dia.  Però no hi ha rastre de conflicte o distància.

El subjecte número 1 es mostra una mica negutiós. Nerviosa i incòmode a casa seva. Ha canviat alguns hàbits i per exemple l’ordinador des d’on escric ja no està al menjador sinó a l’estudi. Els plats son rentats constantment i ja puc fer les boles de pèl que vulgui que son recollides cada dia.  

S’haurà de continuar amb els bigotis a l’aguait per seguir l’evolució. Però està clar que el subjecte número 1 des de fa dies reclama més atenció i moixaines de les que eren habituals.

Per altra banda, darrerament també es rep la visita d’una subjecta no identificada. D’alçada minúscula i caminar no gaire segur, però que em persegueix constantment i em dóna la malta. És una “nena“ i li he detectat pèls dels enemics, en concret de almenys dos bull-dogs, crec que els vaig veure un dia a les portes veïnes. Demano instruccions de com procedir.

Donat els canvis, em veig forçat a sol·licitar un augment de la dotació de llauneta, fins que no s’hagi materialitzat l’augment, no hi hauran més informes. Resto pendent de la confirmació.

Puck.


ps. post seguint  l'informe del blog, el gat del XeXu, de curiosament, fa 2 anys i un dia. El que més m'ha costat és saber els dies!

16 comentaris:

Sergi ha dit...

Que professional en Puck! Demanant un augment de sou i tot, però és clar, és que ara té el doble de feina! Sembla que el subjecte 2 és més dur de pelar que el subjecte 1. Però els gats dominaran el món, així que no hi ha res a fer, tard o d'hora caurà. Jo penso que els de l'acadèmia li pujaran la llauneta, perquè les interrelacions entre els dos subjectes segur que són d'altíssim interès estratègic.

Molt bona rits!

Anònim ha dit...

Buen texto, sisisi, voy a quedarme a hurgar por aquí.

Assumpta ha dit...

Hahahaha què bo!! :-))

Ja em feia molta gràcia quan era el gat d'en XEXU que passava aquests informes, però veig que en PUCK també sap perfectament quina és la seva missió...

Ufff dos objectes d'estudi!!

Ànim, PUCK! Volem saber més coses... tu investiga tot el que puguis i ens ho expliques hehehe

Alba ha dit...

hehehe! que bo rits! El teu Puck és un crack, amb els temps que corren i ell demanant augment de dotació de llauneta.... si és que.... hehehe!

Sílvia ha dit...

:)) Quin anàlisi més detallat del subjecte, esperem l'evolució! Quin riure...

Assumpta ha dit...

Hahaha ho tornava a llegir i em peto de riure amb aquesta tercera subjecta de la categoria "nena" "alçada minúscula i caminar no gaire segur, però que em persegueix constantment" :-)))

Elfreelang ha dit...

els gats ja ho tenen ....són molt llestos...jajaja m'ha fet riure el teu post...

Carme Rosanas ha dit...

Quina feinada se li ha girat al pobre Puck!

M'encanten aquests informes, estil XeXu, són molt divertits.

Té raó, més llauneta, eh? que va estressat amb el subjecte d'alçada minúscula! I gasta molt a energia!

Yáiza ha dit...

Genial! Què bo el Puck! Espero que ens torni a escriure explicant-nos més coses de la subjecte dos, i sobretot de la relació entre u i dos!
Una abraçada, rits!

Mireia ha dit...

Genial, quin informe Puck. Fa mitjà por i tot... L'augment de sou se l¡ha ven guanyat

Gemma Sara ha dit...

Hehehe, el subjecte 1 demana més atenció i moixaines, eh? Segur que el el Puck les dóna encantat! Quin Sherlock aquest Puck, més llauneta per ell, que volem més informes!

El porquet ha dit...

Res com posar-se a la pell dels altres (o hauria de dir pèl?) per a observar la realitat de forma diferent, amb un nou punt de vista i, perquè no, treure'n alguna bona conclusió i reflexió!.

M'ha encantat en Puck com a cronista! Exigeixo més intervencions seves! I si es va animant el veig obrint un blog!

MBosch ha dit...

Com hi va el gat aquest, no? Tu dona-li l'augment de dotació de llauneta que aquí ens ho passarem bé llegint més cròniques gatunes.

Tu, jo i l'Otis ha dit...

Informe rebut correctament, Puck. A la meva ubicació la subjecte 1 fa una panxa sospitosa i el subjecte 2 pren mida de les habitacions com si vulguessin fer canvis al meu hàbitat. Temo noves incorporacions i alteracions en el mobiliari i els hàbits.
Espero nous informes. Salutacions, Otis.

rits ha dit...

Quedi clar que la dotació de la llauneta encara no m'ha estat atorgada, i veient com van les coses, no em queda altre remei que declarar-me desobedient civil (xq això de la vaga general serà el darrer cartutxo). Així doncs, fins que no vegi recompensats els meus esforços i tasques extres reconegudes (al tanto!!! amb llauneta gurmet de pollastre i salmó! res d'aquestes marca no t'hi fixis) no hi haurà extra de moixanes, ni informes sobre l'estat del cel a la ciutat.

XEXU, m'alegra que tinguis clara la nostra intenció. Dominar el món. I cada cop ho tenim més a prop. Només cal que els camarades no es deixin entabanar per llitets de floretes liles...... Les meves peticions encara no han estat escoltades, per això també he decidit amagar-me sota el sofà mentre els dos subjectes fan veure que xerren i s'expliquen el dia. De vegades penso que parlen idiomes diferents.

JORDIM, moltes gràcies per la visita! furga el que vulguis, això si, vigila que de tant en tant esgarrapo! Ah, la rits, també et dóna les gràcies pel comentari.

ASSUMPTA, moltes gràcies pel teu interès en mi i en tot el que faig (guapo!). Cal dir que no és tasca fàcil. Aquestes dones no estan gaire per casa, no entenc què busquen fora aquestes quatre parets.
Això si, el Blog i jo no només us volem entretenir. És la nostra missió! cal que quedi clar, i arrufarem tant els bigotis mentre no ens prengueu en serio. I vigila, tenim intenció d'enviar-te algun que altre missioner prop de casa teva. Segur!
La nena no la tinc encara assimilada, i pel què m'ha semblat llegir aquest vespre es volen passar uns quants d'aquests. He d'estar alerta!

Crack és poc, ALBA. Sóc un geni! si no demano jo la dotació qui me la donarà?

SÍLVIA, els teus desitjos son ordres. Ben aviat tindràs nou informe.

ELFREELANG, almenys admets la realitat, som ben intel·ligents, sols que alguns es perden per una llauneta, què hi farem, la carn és dèbil.

CARME, feinada és poc. Vaig estressat! Però noia, de moment els superiors no respiren. No sé si és que també estan de retallades.
Si que son xulos aquests informes, si.

YÁIZA, l'informe que demanes serà convenientment redactat, tot arribarà.

MIREIA, me n'alegro que t'agradi i que t'espanti. Crec que tu tens un enemic aprop, eh!! mmmm, ves amb compte. Ells volen tb dominar el món, xò no els deixarem pas.
Tan debò els caps t'escoltin!

GEMMA SARA, encantat, encantant... no et pensis, eh! de vegades estic tan a gustet damunt del llit i arriba el subjecte u a fer la guitza que dius, .... ara??? paciència, ja ho sé, paciència!
Estimada Watson, ben aviat tindràs els informes!

PORQUET, mmmm, no és mala idea aquesta del blog per a mi, seria tot una estrella catosfèrica!!!
posar-me al pèl dels altres sovint fa que m'enuegui i acabi vomitant. Un gran moment on tothom corre cames ajudeu-me pels sorolls que faig. Digne d'un altre post, i tant!! Xò si, és cert, només posant distància aconsegueixes veure les coses d'altra manera.

MBOSCH, o vaig fort o aquí ningú canvia res!!!! més aviat, més informes

Camarada OTIS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! sigues fort i valent! no et deixis endur pel moment. Calma. El que expliques és preocupant. Potser encara tens temps per fer-te a la idea i marcar-te nous territoris. I sobretot, tingues contacte amb el nou subjecte des del minut 1 que arribi a casa! Jo tb espero informes teus!

Una llepadeta per a tots i totes,

Puck

ps. I una abraçada a tots, rits!

Jordicine ha dit...

Que ben acompanyada estàs! Miai, RITS.