11/6/08

BCN


Sóc de Sants,
Visc a Sagrada Família,
El meu futur més immediat passa per Poblenou.

Treballo a l’Eixample esquerra,
Dedico temps per Ciutat Vella,
Cada dos per tres estic a la Pau,
Em perdo per Gràcia.

No visc(a) a Barcelona,
Sóc de Barcelona.
“Pa’lo bueno y pa’lo malo”

No m’agrada aquesta fashionitis que hi ha últimament,
Tot és guai i genial.

M’agrada la seva gent. L’autèntica.
La gent de barri amb les seves preocupacions, les seves debilitats i les seves alegries.
M’agraden els mercats, les places i els parcs plens d’avis i àvies amb els seus néts. M’agraden els terrats amb els llençols estesos.

M’agrada passejar pels carrers del gòtic on no arriben els turistes escaldats del sol, però cada vegada m’agrada menys les Rambles.

Em deleixo per fer una cervesseta o una orxata pel carrer Sant Antoni, però m’estresso quan esperes mitja hora perquè t’atenguin a la Plaça Reial.

M’agrada passejar pel port, però no m’agraden les platges plenes de botellón.

M’agraden les botigues de barri, detesto els centres comercials.

Suposo que tot el que m’agrada de Barcelona ho podria trobar a molts altres llocs, però un petit brot d’aquest egocentrisme que tenim els de can fanga, fa que me l’estimi de totes, totes.

3 comentaris:

Anònim ha dit...

Tothom s'estima la seva terra, i a mi els turistes i la gent "estranya! a la que no estic acostumat m'estressava, però hi sé trobar les coses bones a bcn, la seva cultura, i les botigues els mercats... i com dius, hi ha carrers diferents... per cert, on t'és el carrer Sant Antoni??? L'escrit molt wapo eh :)

Anònim ha dit...

aquest si que és un punt de vista "guai i genial"

Els que hem vingut a parar a bcn per motius varis, també hem trobat en aquestes cosetes un lloc més humà, més acollidor, interessant, sorprenent, ple d'instants i de racons!!

una abraçada!!

rits ha dit...

Me n'alegro que us agradi. S'hi pot viure molt bé.

El carrer sant antoni és al costat de l'Estació de Sants, i de moment aguanta... les obres de l'AVE se'l volen carregar