4/3/14

Bocins de febrer


Els dies passen tan ràpid. El meu caminar és tan lent. Impossible atrapar-los.

O... sí?

★ sentir com el vent remou els cabells, com refresca.
★ la nova biblioteca del barri. Nova, moderna.
★ Visitar, per fi, els encants vells.
★ Uns botonets de floretes.
★ Fer un buf de ganxet amb el puck a la falda.
★ el sol que s'escola per la taula de treball.
★ els priopos pel fet de tornar a somriure a la feina (i no n'era conscient de fer-ho).
★ una tarda a Gràcia amb tota la troupe.
★ Fer dormir el Max, fer riure el Lluc.
★ El cava Aurèlia. 
★ L'estrena de Her (pensava que era una peli fantasma)
★ el sol d'hivern
★ Carícies recomfortants.
★ Els plats de pasta del Nel·lo i els xupitos de limoncello.
★ Converses per was.
★  un vespre de divendres a casa, només per mi.

ps. I quins son els vostres bocins?

Aquest video, no sé com el vaig trobar, o qui me'l va ensenyar. M'agrada tant. Em defineix tant tot el que m'envolta. Les presses, la immediatesa, el brogit, la ciutat. Però també la llum, la bellesa, casa meva. M'agrada tant la meva ciutat. Però vull que sigui una ciutat per viure-hi, ni un aparador. Uix, que això és un altre post!

11 comentaris:

Elfreelang ha dit...

bons bocins i variats, a mi també m'agrada Barcelona i que no sigui només una vitrina ni un expositor.....els meus bocins són de brogit i preses ...

Garbí24 ha dit...

Cada mes diferents però cada mes més bons

Carme Rosanas ha dit...

Un mes de febrer que s'ha portat prou bé...

Sergi ha dit...

Espectacular el vídeo! També m'agrada, està ple de llocs emblemàtics. Tenim una ciutat preciosa, però ja discutirem això de l'aparador quan facis l'altre post.

Bocins molt tranquil·lets aquest mes, sembla que ja no vas tan de bòlit com anteriorment.

Sílvia ha dit...

Uau! El vídeo és un bon reflex de Barcelona, bocins en moviment i plens de llum.

Bon març a la vista!

sa lluna ha dit...

Gens malament m'han semblat aquests bocins de febrer. M'agrada veure't somriure, aquests moments només per a tu.

Els dies passen aviat ... de vegades no els podem seguir.

Aferradetes :)

Relatus ha dit...

És bonic, el vídeo. I els teus bocins de febrer, tranquils. Està molt bé!

Ariadna ha dit...

Sempre m'han agradat els teus bocins. Posis el que posis a mi m'agraden; no pel fet que hagis fet tal o qual cosa, si no per que per tu han estat bons moments que cal recordar.... i sempre en trobes. Bé per tu!

rits ha dit...

ELFREELANG, encara que tinguin pressa, segur que n'has viscut, de bocins!

Si? Més bons, JOAN GASULL? està molt bé que algú ho apreciï.

CARME, amb tot el que m'ha passat, és ben cert que l'he pogut exprémer bé. Espero que tu també.

XEXU, doncs si, continuo anant de bòlid. Em sorprèn que desprenguin tranquil·litat. Molt curiós.

Tan debó el març sigui ben bo, SILVIA!

Moltes gràcies, SA LLUNA, aquests moments per un mateix és el que em manté en els dolents.

LORETO GIRALT TURÓN, com li dic al XeXu, m'encurioseix que trobeu tranquils els bocins quan jo no me n'he sentit pas.

ARIADNA, moltíssimes gràcies. Has copsat molt el sentit dels bocins. Justament son per això, no per la importància del què faig o deixo de fer sinó per la transcendència que tenen en mi, en el que m'aporta.

Un petonet per a tots i totes!!!

Assumpta ha dit...

El vídeo és preciós! ;-) Està molt ben fet... però és que BARCELONA és tan maca, taaaaan maca! ;-))

M'ha fet gràcia els xupitos de limoncello... la darrera vegada que en vaig prendre un va ser pel meu aniversari deu fer dos o tres anys... què bo!!! :-))

Què és un "buf" de xanxet, RITS?... Un nino? No ho havia sentit a dir mai

(A les botigues de xinos grans, les més completes, tenen uns botons decorats moníssims per 0,75 la bosseta... si t'agraden estan força bé) ;-))

rits ha dit...

Molt maca, ASSUMPTA!
un buf és com un coll, però apretadet, sense fer vaga. n'hi ha de molt macos. Aviam si m'envien una foto.
em miraré els botonets.

Un petonet!