4/9/13

Bocins d'agost



Tardes a la platja. Brisa del mar, fresqueta....
 Preparar, en equip, el curs vinent.
 El meló fresquet.
★ Obrir el compte d’instagram
★ Aclarir algun tema incert.
★ Veure pelis que tenia enrederides de fa temps a l’ordinador.
★ Tempestes i pluja en silenci.
★ Posar-te polar.
★ Verdura collida directament de l’hort.
★ Desvirtualitzacions que ja no son pendents.
★ Les festes majors.
★ Propostes per fer un beure just en el moment que més ho necessites.
★ Esmorzar a la nova i reciclada taula del balcó.

ps. I quins son els vostres bocins d'agost?
Agost per fi ha acabat. I setembre ha entrat en força, tanta que fa que aquest post vagi amb retard. La foto, la primera que vaig pujar a instagram.

9 comentaris:

Sergi ha dit...

De moment, per mi cap diferència detectable entre agost i setembre. Seguiré esperant.

Carme Rosanas ha dit...

La teva foto com un quadre abstracte de colors bonics. M'agrada.

Els meus bocins d'agost:

* No haver passat calor, gairebé ni un sol dia.

* Sopars a la fresqueta de la terrassa

* Caminades tranquil·les per la muntanya

* Un canvi d'actitud que esperava fa temps

* Una mala notícia a l'arribada de vacances

* Retrobar la ruitna sense massa recança

Elfreelang ha dit...

bon bocins! els meus ara mateix se me'ls ha cruspit setembre!

Anònim ha dit...

y espiar a la vecina si uno tiene...

Gemma Sara ha dit...

Doncs són bocins prou peacefuls i refrescants... hi trobo a faltar alguna orxata ;)
Molt xula, la foto, rits! vaig a escoltar la cançó...

Gemma Sara ha dit...

Home, m'agafen ganes de ballar!

Judit ha dit...

Anar a dormir a tal i quina hora, llevar-se més tard encara. Deixar el rellotge aparcat.

Llegir un llibre a l'ombra d'un garrofer (Tot espantantant les mosques grrrrrr)

Veure com es va escurçant el dia una mica més (A l'agost a les 7 ja és fosc)

Petons de setembre, plujós! (Bona temporada de bolets la, la, la, la)

Martulina Divina ha dit...

Per mi ha estat un bon agost, que estic contenta de compartir:

- Tornada del meu company de l'estranger i per tant una molt bon retrobament

- Nits fresques, tapant-me amb llençol i colxa fins i tot

- Platges descobertes a les que segur que tornaré i que a pocs diré on les he descobert....

- Olor de crema pel sol (jo, factor 60 i pantalla total)

- Estones genials de lectura

- Desconnexió total de la feina i en general dels mal rotllos

- Seguir els ritmes del cos en temes com la son, el menjar...

rits ha dit...

Moltíssimes gràcies pels vostres comentaris i pels vostres bocins. És ben bonic veure que tots sabem trobar petits alès d'esperança!

XEXU, i bé, doncs? ha millorat?

CARME, genials bocins. Em quedo amb aquest canvi d'actitud esperat. Segur que ho heu celebrat.
Em sorprén que una mala notícia també sigui un bocí. Suposo que en el fons, tots els mesos han de tenir alguna cosa que ens remogui.

ELFREELANG, no sabia que setembre devorava!! si que és carnívor!!!

MIra-te'l, què agoserat, JORDIM!!!!

GEMMASARA, doncs tens raó, que d'orxates tb hi hagut!!!!
M'alegra que t'agradi la cançó. S'enganxa moltíssim!!

JUDIT, això de llegir a l'ombra d'un garrofer sona tan bé! ha de ser un plaer grandiós!!!

MARTULINA, a mi tb m'agrada molt l'olor de la crema solar, tot i que jo me'n poso de 20 o 30, com a molt!!
Segur que no vols compartir aquestes cales secretes? vaaaa....
Celebro el retorn! del teu company i de la teva presència blogaire!

Un petonet a tots i totes!!!