4/9/10

Llistes i altres preparatius


Una de les característiques més meves i que no es veuen al blog és que sóc molt despistada. Només me n'adono jo quan miro algun post i penso que ja el comentaré perquè no tinc temps i després no me'n recordo, o no me'n recordo de fer les votacions fins darrer moments,.... coses que passen.

Al llarg dels anys he anat aprenent a fer llistes. I ara faig llistes i anotacions per tot. La llibreteta de la foto té quaranta mil llistes. La del viatge, la de coses que tinc que fer quan torni, coses que tinc per fer des de que em vaig instal·lar al pis, regals que voldria pintar,... també tinc altres llistes: a l'ordinador de casa o a l'ordinador de la feina: els llibres que m'agradaria llegir, les pelis que em vull mirar, llocs per visitar, els records que no vull esborrar, les receptes que mai faré,... i sempre quan en necessito consultar alguna, resulta que està a l'altre ordinador. També tinc una llibreta amb llistes, de les adreçes de les persones que estimo, de cites que em vaig trobant, de coses pendents que m'agradaria haver fet ja i que no m'he atrevit, de més llibres i cd's,... i a més, allà hi vaig afegint paperets amb cançons que sentia i que no sabia de qui eren, la compra, personatges o posts que m'agradaria escriure.

I sempre acabo deixant-me coses.

Abans no preparava tant les sortides o els viatges. Cada vegada necessito tenir més present les coses, no oblidar-me res. Fins i tot tenir present el que deixo aquí, el puck i les plantes, el menjar que no es faci malbé o llençar totes les escombraries de reciclar. I preparo més les llistes i el temps a dedicar-hi. M'estic fent gran? M'estic tornant més controladora i menys espontànea?

Abans, quan tenia un munt de coses al cap, quan no parava quieta ni cinc mintus per reunions i demés, improvisava. I el que em deixava, doncs ja em buscava la manera d'espavilar. Ara, que tinc més temps per a tot se'm passa el temps més lentament.

Però el cap és juganer també i perquè no perdi tota l'anarquia del meu interior va i em fa oblidar imprimir l'itinerari de viatge més actualitzat ahir a la feina. Haurem d'improvisar algunes coses. Que en el fons, totes les que anem al viatge també ho volíem i ens resistíem a fer.



ps. Per cert, ESTIC DE VACANCES!!! i tinc moltes ganes de marxar. I per cert dos, ja que ha estat el gran debat de l'estiu, també ho pregunto a la comunitat blogaire: per viatge de 12 dies en ruta per les illes gregues i amb un peu mig catxumbo què portaríeu? motxilla o maleta de rodes? La foto de la dreta, tota una dedicatòra a Ca l'Otis. Enteneu perquè no deixo la roba damunt del llit i menys la roba interior, oi?

14 comentaris:

lisebe ha dit...

Que bé!!!!!!!!!!!!!! jo no sé que sería millor si la mochilla o maleta, la mochilla ho carregues tot al cos i patirá la cama i el peu , la maleta carregarás els braços, pero potser sigui el mes còmoda per tú.

Que ho passis molt bé i una suggerencia no portis massa cosa que després sempre anirás amb el mes comoda i ho haurás de carregar.

Las Illes gregues son precioses t'agradarán molt!!!!!

Petonets i fins la tornada

Sergi ha dit...

Alguna manera hem de trobar per recordar les coses que són necessàries. Jo abans ho recordava sempre tot, confiava molt en la meva memòria perquè no se'm passava res. Però amb el temps això va canviant, i quan veus que comences a fallar... doncs res, cal trobar solucions. També m'apunto coses, però després no recordo que les he apuntat, hahaha. Tot s'ha de dir que no sóc metòdic, apunto algunes coses que em passen pel cap, i si després no ho miro, segurament no passa res. Les coses importants sí que les vaig recordant en principi.

Si vas per les illes gregues saluda els meus amics edinburghesos, que corren per allà aquests dies!

òscar ha dit...

Sóc molt llistero, però de llistes del tot inútils i més de l'estil rànkings.

Així anoto les xx pelis infantils que més m'agraden, o les xx millors cançons de tota la història o els xx llibres amb els que he plorat.

No faig llistes amb xx coses per endur o amb xx feines per fer perquè, fet i fet, no en compliria pas cap. Ni una ni ... xx vegades!

Mooooooolt bones vacances!!! (grrrrrr)

_MeiA_ ha dit...

Maleta amb rodes sens dubte! Va molt bé i és molt pràctica. No se t'arrugarà res i tot ho tindràs impecable. En canvi, la motxilla és més de can passa via i queda tot per aqui i enllà.

Jo també sóc de fer llistes per tot, uffff... no podria pas fer res sense apuntar-m'ho.

Molt bones vacances! disfruta moooooolt!! què fas, un creuer?

Carme Rosanas ha dit...

Bones vacances! Jo no sóc gaire llistera, tot i que algun cop també en faig. Jugo amb avantatge, perquè el meu home sí que fa llistes per tot i clar! quan anem de viatge... ell ja va pensant en tot... però jo sóc de les que em concentro l'últim dia i poques vegades em deixo res.

Poques coses, poca roba, còmoda fresqueta... ara no sé ... potser maleta de rodes. Pel peu xungu, clar!

Ferran Porta ha dit...

Osti, però no t'estressa, tanta llista?? Jo sóc despistat de mena, però he optat per intentar estimar-me així, despistat i imperfecte com sóc, i passar molt de fer-me llistes (alguna cau, no ho puc evitar, però moooolt poques). Amb tanta llista, em sentiria esclau dels meus deures!

Sobre Grècia... de motxilla res, Rits, que l'esquena ho acaba pagant i ja anem tenint una edat, hihi ;) Maleta de rodes, sense dubte!

Disfruta moltititíssim!!!

Elfreelang ha dit...

Mentre no hagis de fer una llista per a no oblidar-te de les altres llistes....si tens el peu xungo jo duria maleta de rodes....no carregaràs tant les cames.... ja apunt de marxar eh?

Garbí24 ha dit...

fes vacances ...gaudeix-les i només fes una llista que et recordi d'explicar-nos el que es pugui i visitar-nos de tant en tant.
Bon viatge...sense llistes

montse ha dit...

Jo soc un càs, faig llistes que perdo i regiro totes les butxaques i contínuament he de recordar que coi hi he posat.

Per viatjar sempre amb lo més necessari.

Salut i bon viatge.

rits ha dit...

Moltes gràcies pels consells i ànims. Al final vaig amb motxilla, el pes si que el portaré al damunt però per pujar i baixar escales em veig més en cor amb el pes al darrera que al cantó. Ja veurem. I si, en tinc moltes ganes. Demà espero que sigui el gran dia (avui la iaia ens ha donat un susto. Sembla que mai tot surt rodat!).

LISEBE, una paraula clau a eliminar és el “per si de cas”. Tot i així crec que m'emporto massa coses. En tinc moltes ganes. Necessito molt aquestes vacances.

XeXu, tenim tantes coses al cap que és impossible retenir totes les coses. Jo tb diria que les important les recordo. No dubtis pas que els saludaré i donaré records de part teva! I de pas els diré que facin escala BCN per fer-te un achuchón!

OSCAR, però les teves llistes porten posts magnífics!!! continua-les fent!!!

_MEIA _, al final amb motxi, potser m'equivoco, ja veurem. Però és que la meva maleta és incòmoda de portar, no té la nança alta costa.
No fem creuer, agafarem ferrys per moure'ns entre illes

CARME, fas el darrer retoc!! i això és sempre d'agraïr. Sento que em deixo alguna cosa.

FERRAN, si que m'estressa, però m'estressa tb pensar-hi i pensar que m'oblido. Jo ja m'estimo com a despistada i com que sé que en sóc, per això necessito les llistes.
Esclava? D'altres coses si, però d'aquesta no pas.
Ja em fa por ja, l'esquena, però ha acabat guanyant.

ELVIR FR, apunt, apunt! Demà a primera hora.

GARBI24, espero que aquesta llista que em demanes sigui immensament llarga.

MONTSE, aquestes llistes tb les tinc jo i apareixen el dia menys pensat.

Una abraçada a tots i totes!

fanal blau ha dit...

Bon viatge, rits!
el que et deixis...segur que no serà important!

una abraçada i bon viatge a les ïlles gregues!

Núr ha dit...

Jo també sóc de les que necessita fer llistes, però només per als viatges. La resta ho oblido i llestos! ;)

Tu, jo i l'Otis ha dit...

Jo també sóc de llistes, tot i que sempre s'acaba oblidant alguna cosa...
Fantàstic Puck a sobre de tot... que macos que són quan volen.

Que tinguis molt bones vacances!!

bajoqueta ha dit...

Mai me deixo res, sóc massa ordenada jajaja.
Bones vacances!