1/9/10

Bocins de dimecres


ballar música petarda, rock, techno....; Posar-me vermella per una repassada inesperada; addicció i celebració del segon aniversari de FLOREN!*; setembre i la fresqueta porta; una abraçada gegant; les confessions del jacussi; riure pels descosits i que se’m torni a marcar el clotet a la galta esquerra; trobar un producte pels cabells que els deixa com sempre havia volgut (ni planxats ni amb volum a lo jackson's five) i que a sobre sigui barat; lidlmania*.



ps. *dignes de post per separat.
vaig dir que posaria fotos pròpies. Ni una. I a més, moltes agafades amb pinces, com el clavell morenet, amb lo que m'agraden els clavells vermells!

18 comentaris:

Elfreelang ha dit...

però que no te'n vas de vacances? deu falta poquet eh? bon retall de bocins!

Carme Rosanas ha dit...

Bon dimecres! Si els retalls són així... tot sencer... encara millor!

joanfer ha dit...

Això és viure i la resta són tonteries... ;)
Petons!

Assumpta ha dit...

M'agrada molt veure com vas seguint aquest bon costum dels retalls del dimecres :-))

La cançó és una passada... ara ja la tinc ficada al cap per molta estona... però és igual, com m'agrada doncs ja m'està bé :-))

Les Coses són com Som ha dit...

Eis, el calvell morenet és una cançó molt catalana, jeje!!! I és una bona pràctica molt saludable, riure pels descosits (no engreixa, aprima t'ho dic jo).

Un petó!

onatge ha dit...

Et desitjo dimecres sencers... La fotografia que més m'agrada a part de la del clavell, és la finestra amb la cortina, té una brisa especial...

Des del far...
onatge

kweilan ha dit...

M'agraden aquests retalls...Ja tens la maleta feta????

Striper ha dit...

Viu petitas bocins sempre son de bon pair.

Garbí24 ha dit...

feliç...se't nota feliç......gaudeix-ho al maxim

JJMiracle ha dit...

Espero que la resta de la setmana també tinguis bons bocins.

rits ha dit...

Moltes gràcies per comentar! aquests petits bocins m'han fet somriure molt aquesta setmana. espero i destijo que vosaltres també tingueu els vostres propis bocins!
Només em queda un últim dia de feina, demà, i a partir del migdia,....vacances!!!!! xò la maleta encara no la tinc feta... això molt em temo que serà un altre post que tindreu abans de marxar, que encara em falten uns dies.

Jordicine ha dit...

I el Barça? M'agrada això dels dimecres collage. Un petó, RITS.

rits ha dit...

ai, jordicine... ja he dit que les fotos estàven agafades en pinces i pels costats... què fan el Messi i el Bojan mentre el Xavi corre per unir-se? una abraçada ben gran i sincera

Tu, jo i l'Otis ha dit...

Bons retalls! Quin és el producte aquest pels cabells? Això m'interessa!!!!

Núr ha dit...

A mi, el xampú que vaig trobar un dia i que em va encantar, no recordo a quina botiga el vaig trobar i no l'he vist més! argh!!!!

Ferran Porta ha dit...

Meravellosa Alaska petardera!!!

rits ha dit...

Ca l'Otis, doncs és una crema allisadora del Mercadona!! però de debó que funciona molt bé!!!

Vaja, Núr, aquestes coses tb em passen!!!

Ferran, meravellosa!!!

Tu, jo i l'Otis ha dit...

Merci, faré la prova!