23/2/08

I demà,... els Oscars.....

La meva porra, sense gaire idea, pa'variar, crec que només he vist la meitat de les pel·lícules.
Millor pel·lícula: Pozos de ambición (encara que no l'he vist; en canvi Expiación i Juno em van agradar moltíssim.... bé, Juno, l'hauria de tornar a veure. Em vaig adormir a mitja pel·lícula. No m'havia passat mai, adormir-me en mig d'una pel·li que t'està agradant)
Millor director: Jason Reitman o els germans Coen
Millor Actor: Daniel Day-Lewis (encara que sempre fa personatges portats al límit, massa estriònics i tot, i els 5 actors els trobo fascinants)
Millor actriu: Julie Cristhie (una gran dama,.... i fer de malalta, ja se sap)
Millor actor secundari: Javier Bardem (implantegable qualsevol altre. És l'home!)
Millor actriu secundària: Cate Blanchett (perquè fa doblet....)
Ja veieu que aquesta porra no és massa professional. Tampoc ho pretenc. Simplement, un any molt obert. Però el millor de tot, és que sempre et sorpren alguna cosa, alguna petita joia que les distribuidores passen per alt i només els cinèfils saben reconèixer. Aquest any, té forma de nominació a la millor BSO, però veient el trailer, donen moltes ganes de veure-la: Cometas en el cielo: http://es.youtube.com/watch?v=BeDs9Ruen8Q