9/2/08

Desconnectar


Alguna vegada algú ha tingut la sensació de ja no poder més?

D’estar tan saturat/da de tantes coses, de tants sentiments i emocions incontrolables que t’ofeguen i no diexen respirar?

Doncs ahir, després d’una setmana tan intensa estava tan cansada que no podia dir ni una paraula.

El “plan” era actuar, vèncer els neguits i les pors que m’aturen sempre, però s’ha descontrolat i tot el joc pot tenir moltes conseqüències importants. No estic pel què tinc que estar, la feina. No estic pel què em dóna més treball, la responsabilitat.

Només estic per mi, no m’agrada. M’he descuidat de felicitar a amigues, de preocupar-me per d’altres, d’assistir a reunions, de preparar tasques del cap de setmana,....

I no m’agrada.

Fa ja un temps que dura aquesta situació de descontrol total sobre la meva vida. El plan d’actuar i viure, l’he de racionalitzar.

I què ocupa tot el meu temps i tota l’energia? Els 3 x (el cap, el desitjat, la novetat)
Mai havia desitjat tan un cap de setmana com ahir. Desconnectar de tot i poder posar les idees en ordre.