4/2/08

2008. L'any del vuit.

El número 8, ves per on, mai m'ha suposat gran cosa, però ara comença a tenir un caire ben especial.
8è 8ena serà la meva casa, virtual a partir d'avui; física a partir del maig.
I el 2008 un any ple de canvis. N'estic segura. Crec que ja n'hi ha prou de mirar-me tant al melic, crec que ja n'hi ha prou de plorar pel què no pot ser. I crec que he d'apendre, d'una "punyetera" vegada, a somriure a la vida.
Que coses boniques, n'hi ha a patades, i semblo especialitsa en veure-les del revés. I de coses amargues, també n'hi ha, però millor endolçir-les tan com poguem, no?
No diré que, a la mínima que se m'escapi, renegaré d'aquesta energia sobtada i m'endinaré en el costat fosc (per no anar més lluny, avui mateix ha estat un dia ben pensit entre malentesos per mail i respostes no gaire encertades...), però la voluntat de somriure hi serà present.
Vull parlar de fets i de gent. De cinema i fisn i tot una mica de política. Vull parlar de sentiments, d'aventures i desventures. Vull parlar, vull explicar sense embuts el què em mou.
No espereu grans reflexions profundes (sovint em quedo a mitges), no espereu grans discursos ni grans relats. Simplement el que em vagi passant.
Perquè simplement com déiem amb la k aquest matí... una noieta que intenta passar-s'ho el millor possible.
Un petó i fins aviat!!

3 comentaris:

Tots 3 ha dit...

Benvinguda de nou al món positiu!! M'encanta aquest verd que has escollit, m'encanta el disseny i, sobretot, m'encanta el nom!! Estic segura que cada vegada que obris el blog i vegis el verd d'esperança, et renovarà les energies positives!!
Un petó ben fort!
PD: Has vist? He sabut posar-me un nom per a fer-te comentaris....

Lulamy ha dit...

Benvinguda de nou al fantàstic món dels blogs!!!! Ja ho trobava a faltar!!!
Perquè llegint el teu blog, et vaig coneixent cada vegada millor. I encara que no esn veiem tant sovint com ens agradaria, així em sento més en contacte amb tu.
Preciós verd esperança...!!! Segur que és un bon començament!!!

r ha dit...

moltes gràcies!!!

si, si, un any de canvis... ja ho deia jo...

el blog ha d'anar millorant, però entre presentacions, desesperacions i hipoteques no trobo la concentració.

poquet a poquet. a la vida, tot millor poquet a poquet, no?